Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ziomisław Paliblant
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Blantowo
|
Wysłany: Wto 18:18, 19 Sty 2010 Temat postu: Co powinien kupic amator driftu |
|
|
Witam,
Jestem nowy na forum i nowy w swiecie RC.
Zastanawiam sie ktory model do DRIFTowania kupic na wstepie. Przeszukalem cale forum i jak narazie to widzialem 2 glowne porpozycje, czyli E10 i tt-01.
Ktorym lepiej sie prowadzi, wiecej czesci, lepsze mody no i oczywiscie tanszy maintenance ?
Zalezy mi bardzo na body Toyoty Corolli AE86.
Czy moze ktos mial doczyniena z tym modelem od HPI
CUP RACER 1M DRIFT KIT WITH TOYOTA LEVIN AE86 BODY. Nadaje sie ?
Co lepiej na wstepie ? Elektryk czy odrazu nitro. Powiedzmy ze budzet jest do 1500zl +/- 300zl.
Dzieki i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Stasiek Bąk
Poziom 6
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: Wto 19:04, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
no ja polecam tt
bo jak skonczysz z driftem do bedzie ok samochod
bude ae86 kupisz na stronie
[link widoczny dla zalogowanych]
do driftu tylko elektryk
a tym modelem nie jezdzilem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 19:18, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
E10 i TT to ta sama klasa i nie różnią sie dużo ale możesz kupić E10 w wersji DRIFT z setupem i częściami do driftu a tt będziesz sam musiał przerabiać.
Do driftu lepiej elektryka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stasiek Bąk
Poziom 6
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: Wto 19:29, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
tt tez mozna kupic w wersji drift i ma ona pare hop-up partsow
a poza tym nawet zwykla tt mozna driftowac
potrzebne sa tylko kola do driftu i troche mozgu
to tyle a jakis kataw czyczego nie trzeba ustawiac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ziomisław Paliblant
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Blantowo
|
Wysłany: Wto 19:49, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Kamil Radecki napisał: | E10 i TT to ta sama klasa i nie różnią sie dużo ale możesz kupić E10 w wersji DRIFT z setupem i częściami do driftu a tt będziesz sam musiał przerabiać.
|
W tt jakie przerobki musialbym zrobic ? Czy sa czasochlonne ? Poza tym jak z czesciami do modyfikacji ? Jest ich duzo ?]i w miare przystepnych cenach ?
Stasiek Bąk napisał: |
tt tez mozna kupic w wersji drift i ma ona pare hop-up partsow |
a moze jakies namiary na ten model ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stasiek Bąk
Poziom 6
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: Wto 19:52, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
przerobek nie trzeba
tutaj masz pare tt-01d do wyboru:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ziomisław Paliblant
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Blantowo
|
Wysłany: Wto 19:55, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
@Stasiek
W toyote corolle ae86 dostane na podwoziu tt-01d ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ziomisław Paliblant dnia Wto 19:56, 19 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stasiek Bąk
Poziom 6
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: Wto 19:58, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
nie
ale i tak twoja pierwsza buda po paru miesiacach bedzie nie do poznania, wiec kupisz sobie nowa(taka jaka chcesz)
a z 2 buda bedziesz bardziej uwazac
1 bude traktuj jak na trening a druga jak krolowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ziomisław Paliblant
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Blantowo
|
Wysłany: Wto 20:07, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
@Stasiek
No masz wiele racji.
A co sadzisz o tym ? Mazda RX-7 XB RTR TT-01D + battey pack + ladowarka. Razem na oko jakis 1000zl wyjdzie ?
Nie moge jeszcze linku dac ale na stronie ATA jest
A jak z czesciami do modowania auta ? Tak na przyszlosc sie pytam ? Duzo tego jest ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Wto 22:24, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
nie kupuj w ATA nie opłaca się a ten zestaw nowy może by za taką cenę brał RTR.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ziomisław Paliblant
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Blantowo
|
Wysłany: Śro 0:19, 20 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
@michał
To moze jakies namiary na ta mazde zeby byla w pelni RTR ?
Edit:
Znalazlem ten model za niecale 200$ gdzies w hong kongu Wszystko jest w zestawie tylko nie ma baterii i ladowarki, ale to juz mozna w polsce kupic Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ziomisław Paliblant dnia Śro 1:28, 20 Sty 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stasiek Bąk
Poziom 6
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: Śro 16:17, 20 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
no to kup(od razu kup ladowarke imax-b6ac[team ladowarki] i pakiet 3600[albo cos takiego])
ale nigdy nie kupuj xb-pro
czesc frajdy tracisz bo nie skladasz sam modelu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Śro 16:43, 20 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
i znowu to robisz, proponujesz innym to co ty masz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 16:46, 20 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Setupów nie trzeba ale jak są to jest lepiej ;]
Modyfikacje TT zajmą ci jeden dzień na ideał do driftu
Pakiet lepiej od razu lepszy (moze Li-po albo Li-fe)
Potem oczywiście wsadzisz sobie lepszy silnik i układ napędowy i będzie dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 17:34, 21 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
E10 zdecydowanie. To samo co TT ale tańsze, ma tańsze części i bardziej dostępne.
Model dla początkujących ale jest ok i jak kupisz od razu drift to nie będziesz musiał nic grzebać.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|