Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 22:08, 19 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
To powodzenia w kupnie modelu - w razie problemów pytaj ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tomek Marosz
Poziom 1
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D-ca
|
Wysłany: Nie 11:44, 20 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Witam jeszcze raz.
Imbusy mam, klucz do świecy powinien się znaleść. Butelke do paliwa trzeba kupić ok. 20zł
1)Po co mi jest ta druga świeca zapasaowa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 12:06, 20 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Gdyż jest to cześć która często ulega zniszczeniu/zużyciu. Objawia sie to tym ze model nie odpala albo dzieją sie z nim różne dziwne rzeczy (niestabilne obroty, gaśnięcie itd.)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek Marosz
Poziom 1
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D-ca
|
Wysłany: Nie 13:02, 20 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedz.
Mam jeszcze jedno pytanie w sprawie KYOSHO DBX na jakim on paliwie jeździ na TORNADO czy BIGBANG i czy ma wsteczny bieg?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek Marosz dnia Nie 13:17, 20 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 13:57, 20 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Jeździ na każdym paliwie nitro przystosowanym do modeli samochodowych - jak każdy model. BigBang, Tornado, Byron itd. to są firmy paliw, różnią się cena i jakością. Każdy model pojedzie na każdym paliwie modelarskim - jedynym wymogiem jest odpowiednia ilość nitrometanu (Small Blocki od 16-25% Big Blocki 16/20-32% i więcej) Wszystkie Autka które podałeś mają przedział od 16-25%.
Prawda jest taka ze paliwa BigBang są słabszej jakości i dlatego też mniej kosztują. Najlepszymi paliwami dostępnymi w Polsce są Byron i Tornado i takie też polecam na dotarcie i przez jakiś okres normalnego użytkowania. Z biegiem czasu model będzie tracił moc więc będziesz mógł zmienić na paliwo z wyższym % nitrometanu. Na początku kup lepsze paliwo, potem jak nie będziesz miał pieniędzy to kupuj BigBanga, ja tak zrobiłem i jest dobrze. Powiem tylko ze po zmienia paliwa trzeba ponownie wyregulować model.
W drugim pytaniu pomoże cie Google bo ja nie wiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek Marosz
Poziom 1
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D-ca
|
Wysłany: Nie 14:20, 20 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Sorry, że tak dużo.
1)Czy na rynku polskim są dostępne części dla modelu KYOSHO DBX
2)Bo może kupię KYOSHO DBX zamiast TRAXXAS REVO 3.3 jest 1 000zł różnicy między nimi, a mój budżet nie starcza(paliwo, oleje i inne)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek Marosz dnia Nie 15:43, 20 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 15:15, 20 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Google i szukaj w sklepach internetowych... trochę własnego wysiłku jeszcze nikomu nie zaszkodziło...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek Marosz
Poziom 1
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D-ca
|
Wysłany: Śro 17:01, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki za fatygę kupiłem już KYOSHO DBX.
Mam do niego aparature, grzałkę do świec+ładowarke do grzałki, klucz do kół, klucz do świec, ARO(after run oil) i paliwo+butelka do nalewania.
1)Czy trzeba coś jeszcze kupić?
Dzięki z góry za odpowiedz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 17:30, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
AFO koniecznie.
No i potem ta cała reszta co pisałem do konserwacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek Marosz
Poziom 1
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D-ca
|
Wysłany: Śro 17:38, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
W sklepie moedelarskim gosc mi mowil ze zamiast filtr powietrza smarowac AFO to można smarować ARO.
A zamiast TERMOMETRU to ślina na palca i na silnik jak odskoczy to silnik ma db temp.
Smar, WD 40, klej so śrub mam w garażu.
A olej do amorów to gdzie się powinien znaleść.
Fail Safe(daleko nie będę odjeźdżać) i RotoStarter lub StartBox(szarpanka mi wystarczy) nie jest mi potrzebne
Inne pytanie: Co oznacza na aparaturze St.TRIM , Th.TRIM i St.D/R
(instruckja po japońsku)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek Marosz dnia Śro 18:29, 23 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 18:56, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
ARO to ARO a AFO to AFO...
AFO to taki klej jakby i on powoduje to że drobne paprochy przyklejają sie i nie przedostają do silnika, tak samo wilgoć.
Pamiętaj aby smarować tylko wewnętrzna gąbkę filtra.
A z tą śliną to nie bede komentował...
Silnik ma temp ponad 100 st. C to zawsze będzie sie gotować więc nie rozumiem tego, jak sprawdzisz czy temp. nie jest za wysoka ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek Marosz
Poziom 1
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D-ca
|
Wysłany: Czw 10:26, 24 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
To dzięki za odpowiedz.
To jeszcze musze dokupić termometr i AFO.
Już wiem co oznacza
ST-TRIM trymer kierunku dzięki któremu ustawiasz pozycję neutralną serw
TH-THRIM to trymer przepustnicy dzięki niemu możesz ustawić neutralne położenie serva gazu ? (cyngla)
ST-D/R jest to ograniczenie wychylenia serva
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 10:44, 24 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Właśnie - nie zauważyłem ze jeszcze o to pytałeś.
Ten "cyngel" to orczyk.
A jak ogólne wrażenie modelu ?
Napisz coś o nim wady i zalety oraz ogólne spostrzeżenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek Marosz
Poziom 1
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D-ca
|
Wysłany: Czw 10:52, 24 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Fajny bo poraz pierwszy widziałem tak duży model i na dodatek jest mój Jeszcze go nie odpalałem bo jest zima. Na wiosne go uruchomie.
Musze jeszcze dokupić termometr, AFO, olej do amortyzatorów i baterie.
Kyosho DBX ma silnik GXR-18 ale nie wiem czy on ma 2,5cm3 czy 3cm3
Czy to jest SmallBlock czy BigBlock?
Zdjęcia do mojego KYOSHO DBX
[link widoczny dla zalogowanych]
1) Jak kupowałem KYOSHO DBX to gość sprzedał mi 1L Byron na docieranie jakie moge po docieraniu paliwo wybrać żeby nie było złe bo BYRON za drogie
Merlin 20%
Tornado 20%
Jets 20%
BigBank 20%
Które mi polecacie?
Dzięki za fatyge
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek Marosz dnia Czw 13:25, 24 Gru 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 14:02, 24 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Nie najlepiej tak od razu zmieniać paliwo. Ale jak juz musisz z tych to Tornado albo Jets.
Model jest mały bo tylko 1:10 a są jeszcze 1:8 (zawodnicze) i petrole 1:5 i 1:4.
A i po zmianie paliwa należy jeszcze raz wyregulować model.
I nie zapomnij o prawidłowym docieraniu modelu - bo to jest NAJWAŻNIEJSZE
Masz 2.5 czyli small block
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil Radecki dnia Czw 14:04, 24 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|