Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek Marosz
Poziom 1
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D-ca
|
Wysłany: Czw 15:24, 24 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedz, ale nie wiem bo na niektórych stronach pisze, że KYOSHO DBX ma 3,0cm3. Bo w sklepie gdzie to kupowałem pisało, że jest 3,0cm3.
W sprawie paliwa
Jet's 1L ok.28zł 5L ok. 140zł
Tornado 1L ok.36zł 5L ok.180zł
Byron 1L ok.36zł 3,8L ok. 140zł
No właśnie jest wielki minus przy zmianie paliwa, że musze znowóż wyregulować model.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 21:07, 24 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
A nie masz możliwości iść wymienić paliwa na inne ?
Raczej wątpię aby ten sam model miał różne pojemności... Sprawdź w papierach modelu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek Marosz
Poziom 1
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D-ca
|
Wysłany: Pon 12:09, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Nie mam możliwości zmiany paliwa. Ale już 2 baki na podstawce wypaliłem, i następne 2 baki na szkolnym boisku (asfalt). Ale mam poblem bo jak wkręce go na wysokie obroty to mi gaśnie, z tłumika lecą krople paliwa, silnik nie osiąga nawet 80st.C(możliwe że temp. chłodzi go ok.8stC). Próbowałem go wyregulować, ale na próżno. Jaką iglicą, w którą strone i o ile poręcić?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek Marosz dnia Pon 12:11, 28 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 12:32, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
iglicą od dawki paliwa (mała śrubka przy gaźniku)
Przecież w tych filmikach co ci podałem jest to wszystko opisane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek Marosz
Poziom 1
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D-ca
|
Wysłany: Pon 15:58, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Jak docierałem silnk na podstawce to miał on jakieś 30-50st.C a jak jeździłem po boisku to miał jakieś 40-60st.C i nie wiem czy dobrze jest dotarty. Ale jak ją ruszam to znowóż mi na wolnych lub wysokich obrotach gaśnie:( Nie wiem jak wyregulować silnik. Chyba musze przywrócić ustawienia standardowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 18:53, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Tak powróć do standardowych i jeszcze raz.
Wszystko jest w filmikach - obejrzyj jeszcze raz i będziesz wiedział.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek Marosz
Poziom 1
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D-ca
|
Wysłany: Śro 16:51, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
1)Mam pytanie jaka jest żywotność silnika w modelach spalinowych?
2)Dlaczego nie polecacie mi paliwa BigBang?
Czy to jest prawda?
1)nawet do 30 l (zmiana korby co ok 9 l )
2)spaliny po Big Bangu pachną jak "karmel", podobno silnik się grzeje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek Marosz dnia Śro 18:17, 06 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 19:26, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Prawidłowo dotarty, zalewany po każdej jeździe ARO iwgl. super traktowany dopiero po 30l może gasnąc na jałowych ale dalej będzie jeździł.
Ponieważ BigBang jest słabszej jakości paliwem i do nowego modelu sie go nie poleca gdyż może zmniejszyć sie jego żywotność.
Prawda a co z tą korbą to nie wiem czy co 9l.
Nie prawda. U mnie nie czuje żadnego karmelu na BigBangu tylko normalne śmierdzące gryzące w gardło i oczy spaliny xD
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil Radecki dnia Śro 19:30, 06 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek Marosz
Poziom 1
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D-ca
|
Wysłany: Czw 16:40, 07 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie.
Mam pytanie bo jak oglądałem filmy na youtube.pl to zauważyłem, że niektóre model rc mają na wężyku pomiędzy zbiornikiem a silnikiem jakąś rzecz zamontowaną. Do czego to służy?
ZDJĘCIE; [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.[/img]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek Marosz dnia Czw 16:42, 07 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Czw 17:57, 07 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Pewnie chodzi ci to niebieski i okrągłe. To jest filtr paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek Marosz
Poziom 1
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D-ca
|
Wysłany: Czw 19:35, 07 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Tak o to niebieskie i okrągłe na przewodzie paliwowym.
Czyli to jest filtr paliwa. U mnie oryginalnie nie ma takiego czegoś zainstalowanego. Do czego to służy? Czy to potrzebne?
Nakręciłem filmiki jak pod domem jeźdze zima:
http://www.youtube.com/user/laito96?gl=PL&hl=pl
Ja patrzyłem na paliwa z Model Technics 20% 5litrów:
BEKRA
BigBang
CoptaMix
Te paliwa różnią się tylko ilością oleju i ceną:
BEKRA
-Zawartość metanolu: 62%,
-Zawartość oleju: 18%,
-Zawartość nitrometanu: 20%
-Cena: 105zł
BigBang
-Zawartość metanolu: 70%,
-Zawartość oleju: 10% (EDL 2),
-Zawartość nitrometanu: 20%
-Cena: 87zł
CoptaMix
-Zawartość metanolu: 61%,
-Zawartość oleju: 19%,
-Zawartość nitrometanu: 20%
-Cena: 115zł
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek Marosz dnia Sob 13:04, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|