Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Deny
Poziom 3
Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 11:12, 20 Sie 2009 Temat postu: Gas Blaster - e-Savage - e-Maxx |
|
|
Planuje zakup nowego modelu. niewiem co wybrac. BArdzo spodobały mi sie petrole a dokładniej gas blaster tylko ceny za czesci sa kosmiszne.W elektrykach meczy mnie ciagłe ładowanie bateri.Ale biore pod uwage w elektrykach e-savage i e-maxx. Z tym pierwszym niewiem jak jest z czesciami a w tym drugim martwi mnie to ze niema tam ładowarki i bateri.a to wychodzi poza moj budzet. Co bedzie dla mnie lepsze ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 15:42, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
JA bym brał petrola - co z tego że części drogie skoro i tak ci sie zwróci. 5l mieszanki masz na miesiąc jeżdżenia codziennie - jeden baczek 20+ min. a nie 10-15 jak przy elektryku a potem 30 min ładowania i w dodatku zwykłe ładowarki psują pakiety - co roku wydatek na nowy pakiet a tu nie musisz kupować nowego pakietu czyli zaoszczędzone, a części psują sie i zużywają podobnie tyle że petrole z wiadomych przyczyn są solidniejsze - silnik petrola waży więcej i jeździ szybciej niż elektryka.
Sam planuje kupić sobie petrola(jak by nie wypaliło kupno heli) - super zabawa małym kosztem.
Ja polecam petrola.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil Radecki dnia Pią 9:45, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał Wozniak
Poziom 6
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 19:05, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli nie miałeś nigdy nitro to musisz spróbować są bardzo fajne tylko musisz wiedzieć że utrzymanie modelu jest o wiele drosze niż elektryka w nitro niema się co oszukiwać trzeba dbać żeby model służył długo często są awarie i kasa idzie ,bardzo szybkie można go połamać i znowu koszta ja osobiście przeżuciłem się z nitro znowu na elektryki.I jeszcze jedna rada jeśli nitro to musisz kupić dobrą apke bo te seryjne są często do kitu tracisz łączność z modelem i wtedy serwo wskakuje na ful gaz i model ucieka i tylko czekasz kiedy i naczym się zatrzyma.Ale każdy musi spróbować nitro czy elektryk (ale utrzymanie nitro na pewno pociągnie cię bardziej po kieszeni)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał Wozniak dnia Czw 19:07, 20 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 19:20, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Rozmawialiśmy o Petrolach (na benzynę z olejem - mieszankę) a nie o nitro ale to na jedno wychodzi.
Teraz jest coś takiego jak Fail Safe - model po utracie łączności zatrzymuje się więc nie ma juz takich problemów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil Radecki dnia Czw 19:21, 20 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Deny
Poziom 3
Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 19:51, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ja słyszałem ze bak 700ml wystarcza na 45min. jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 9:44, 21 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Tak to prawda. Przy dobrze wyregulowanym i oszczędnym jeżdżeniu do 1h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|