Forum Forum poświecone modelom RC Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Jak skompletować model do driftu?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modelom RC Strona Główna -> Co Kupić
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek Skoczek




Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 12:43, 07 Mar 2007    Temat postu: Jak skompletować model do driftu?

Witam.

Chciałem złożyć model hpi sprint 2 drift.
Wiem że musze kupić:

Model
[link widoczny dla zalogowanych]

Aparature
[link widoczny dla zalogowanych]

Silnik
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale co jeszcze potrzeba żeby model był całkiem kompletny i co by się jescze przydało żeby dobrze driftował??

Proszę wszystkich chętnych o pomoc Very Happy
[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł Lipiec
Poziom 6
Poziom 6



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa

PostWysłany: Śro 12:48, 07 Mar 2007    Temat postu:

zmien nick na imie i nazwisko

apki to bym na AM nie brał

nakładki na felgi z PCV do driftu i to wszystko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojtek Markiewicz
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 12:50, 07 Mar 2007    Temat postu:

Do driftu wystarczy każdy model torowy z oponkami z PCV. Takie oponki możesz kupić lub zrobić. Przejrzyj dział drift. A reszta, jeśli chcesz możesz kupić mocny silnik, wtedy też mocny regulator i pakiety oraz wtedy ładowarka. Możesz też zakupić fajną budę Wink.
Reszta w drifcie to trening i trening.

Model sprint 2 drift ma wszystko co jest potrzebne do driftu nawet dla amatora.
Posiada odpowiednie oponki, a nawet D-boxa wspomagającego dobry drift. Jest to żyroskop wyczuwający pozycje auta i korygujący wychył serwa.

Określ jeszcze ogólny koszt całości.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek Markiewicz dnia Śro 12:53, 07 Mar 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek Skoczek




Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 12:51, 07 Mar 2007    Temat postu:

A jaką aparaturkę powiniemem kupić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł Lipiec
Poziom 6
Poziom 6



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa

PostWysłany: Śro 12:57, 07 Mar 2007    Temat postu:

SANWE MX-3s zebys miał spokój z kwarcami albo cos na 75FM mało ludzi na tym jezdzi wiec zakłócenia bardzo rzadko sie zdarzaja. moze tez byc futaba 3PM, i powiem tak na regrlu ,apce łądowarce niema co oszczedzac , kupisz raz a porzadnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek Skoczek




Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 12:58, 07 Mar 2007    Temat postu:

no tak do 1300zł jak na początek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł Lipiec
Poziom 6
Poziom 6



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa

PostWysłany: Śro 13:01, 07 Mar 2007    Temat postu:

ale to jest kwota na podzepoły czy na ccałosc z modelem

no to regulator to moze byc LRP seria quantum cos z novaka GTX i jeszcze inne ( cena od 300 do 500), ładowarka much more ,pulsar2 LRP ,polski pulsar2 ,ICE (cena od 500 do 850)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paweł Lipiec dnia Śro 13:05, 07 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek Skoczek




Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:03, 07 Mar 2007    Temat postu:

Jak na razie tyle mam kasy więc chciałem się zamknąć w tej kwocie.
chyba że można coś lepszego to do zbieram do 1500zł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł Lipiec
Poziom 6
Poziom 6



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa

PostWysłany: Śro 13:07, 07 Mar 2007    Temat postu:

to zalezy jeszcze czy chcesz brac udział w zowodach jezeli tak to bym pomyslał nad czyms innym niz sprint

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek Skoczek




Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:10, 07 Mar 2007    Temat postu:

i to było wszystko? a co ile powinienem wymieniać amorki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek Skoczek




Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:12, 07 Mar 2007    Temat postu:

Na razie to raczej tak dla własnego użytku a moze za kilka lat jak dużo będę ćwiczyć to może wystartuje. ale na razie nie zamieżam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł Lipiec
Poziom 6
Poziom 6



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa

PostWysłany: Śro 13:13, 07 Mar 2007    Temat postu:

raczei olej w amorkach a nie amorki całe , hmm co ile czasu ja tam olej zmieniam co 5-7 zawodów mniejwiecej .

no to wałsnie sie cwiczy na zawodach bo na podwórku sie niczego nie nauczysz konkretnego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek Skoczek




Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:15, 07 Mar 2007    Temat postu:

sory nie znam się myślałem że nie da sie im wymieniac oleju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł Lipiec
Poziom 6
Poziom 6



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa

PostWysłany: Śro 13:17, 07 Mar 2007    Temat postu:

zapomiałem dodać jak masz olejowe to tam zmienasz olej a w ciernych to nic nie robisz , ale w sprincie standartowo sa olejowe wiec luzik , pamietaj tez ze sa rózne twardosci (gestosć) oleju do amorków

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek Skoczek




Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:19, 07 Mar 2007    Temat postu:

a na jakich amorkach powinienem jeździć twarde? niski profil?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modelom RC Strona Główna -> Co Kupić Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin