Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek Skoczek
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 12:43, 07 Mar 2007 Temat postu: Jak skompletować model do driftu? |
|
|
Witam.
Chciałem złożyć model hpi sprint 2 drift.
Wiem że musze kupić:
Model
[link widoczny dla zalogowanych]
Aparature
[link widoczny dla zalogowanych]
Silnik
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale co jeszcze potrzeba żeby model był całkiem kompletny i co by się jescze przydało żeby dobrze driftował??
Proszę wszystkich chętnych o pomoc
[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Paweł Lipiec
Poziom 6
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 12:48, 07 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
zmien nick na imie i nazwisko
apki to bym na AM nie brał
nakładki na felgi z PCV do driftu i to wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojtek Markiewicz
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 12:50, 07 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Do driftu wystarczy każdy model torowy z oponkami z PCV. Takie oponki możesz kupić lub zrobić. Przejrzyj dział drift. A reszta, jeśli chcesz możesz kupić mocny silnik, wtedy też mocny regulator i pakiety oraz wtedy ładowarka. Możesz też zakupić fajną budę .
Reszta w drifcie to trening i trening.
Model sprint 2 drift ma wszystko co jest potrzebne do driftu nawet dla amatora.
Posiada odpowiednie oponki, a nawet D-boxa wspomagającego dobry drift. Jest to żyroskop wyczuwający pozycje auta i korygujący wychył serwa.
Określ jeszcze ogólny koszt całości.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek Markiewicz dnia Śro 12:53, 07 Mar 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek Skoczek
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 12:51, 07 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
A jaką aparaturkę powiniemem kupić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Lipiec
Poziom 6
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 12:57, 07 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
SANWE MX-3s zebys miał spokój z kwarcami albo cos na 75FM mało ludzi na tym jezdzi wiec zakłócenia bardzo rzadko sie zdarzaja. moze tez byc futaba 3PM, i powiem tak na regrlu ,apce łądowarce niema co oszczedzac , kupisz raz a porzadnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek Skoczek
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 12:58, 07 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
no tak do 1300zł jak na początek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Lipiec
Poziom 6
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 13:01, 07 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
ale to jest kwota na podzepoły czy na ccałosc z modelem
no to regulator to moze byc LRP seria quantum cos z novaka GTX i jeszcze inne ( cena od 300 do 500), ładowarka much more ,pulsar2 LRP ,polski pulsar2 ,ICE (cena od 500 do 850)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paweł Lipiec dnia Śro 13:05, 07 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek Skoczek
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:03, 07 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Jak na razie tyle mam kasy więc chciałem się zamknąć w tej kwocie.
chyba że można coś lepszego to do zbieram do 1500zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Lipiec
Poziom 6
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 13:07, 07 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
to zalezy jeszcze czy chcesz brac udział w zowodach jezeli tak to bym pomyslał nad czyms innym niz sprint
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek Skoczek
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:10, 07 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
i to było wszystko? a co ile powinienem wymieniać amorki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek Skoczek
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:12, 07 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Na razie to raczej tak dla własnego użytku a moze za kilka lat jak dużo będę ćwiczyć to może wystartuje. ale na razie nie zamieżam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Lipiec
Poziom 6
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 13:13, 07 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
raczei olej w amorkach a nie amorki całe , hmm co ile czasu ja tam olej zmieniam co 5-7 zawodów mniejwiecej .
no to wałsnie sie cwiczy na zawodach bo na podwórku sie niczego nie nauczysz konkretnego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek Skoczek
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:15, 07 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
sory nie znam się myślałem że nie da sie im wymieniac oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Lipiec
Poziom 6
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 13:17, 07 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
zapomiałem dodać jak masz olejowe to tam zmienasz olej a w ciernych to nic nie robisz , ale w sprincie standartowo sa olejowe wiec luzik , pamietaj tez ze sa rózne twardosci (gestosć) oleju do amorków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek Skoczek
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:19, 07 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
a na jakich amorkach powinienem jeździć twarde? niski profil?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|