Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł Zychowicz
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:28, 14 Kwi 2010 Temat postu: Jestem Początkujący . POMOCY. |
|
|
Cześć.
Mam Kilka pytań , jestem początkujący wiem tyle co przeczytam na jakieś stronie ale i tak niektórych rzeczy nie rozumiem .
Mam małą prośbę jaki model był by lepszy ? Spalinowy czy elektryczny.
Wpadły mi w oko 2 modele :
- VRX 2 ( stalinówka )
- Troian Buggy PRO Bez szczot ( ele. )
Czy może polećcie mi inny model. Chciałbym taki model uniwersalny na każdą nawierzchnie tak do 1000 zł
i Ostatnie pytanie , taki akumulatorek w elektrycznym na ile starcza średnio bo nie potrafię znajści .
A i jak z częściami do tych modeli
Dzięki wielkie.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paweł Zychowicz dnia Śro 19:35, 14 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 21:15, 14 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
jak On-road to elektryk
Jak Off road spalinowy.
Spaliny są bardziej wymagające, bardziej skomplikowane i bardziej drogie w utrzymaniu.
(części w podobnej cenie lecz paliwo od 100 zł za 5l choć starcza to na duuuzo jazdy)
Powiedz czego wymagasz od modelu i gdzie będziesz jeździł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Śro 22:04, 14 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Nie konieczne Troian Buggy PRO jest w skali 1/16 na silniku 3F w terenie całkiem całkiem sobie radzi. Spaliny nie będziesz raczej trzymał w domu chyba wiadomo dlaczego, ale masz 5L paliwa jeździsz dopóki ci się nie skończy albo silnik nie przegrzeje. A tu tyle ile pakietów tyle pojeździsz, elektryk ma większe przyśpieszenie niż spalina ale niestety ma mniej mocy przy małym przełożeniu. Ile ci wytrzyma aku to zależy od jazdy i od sprzętu, Ja jeżdżę na li-pol Yeah Racing 4000 na silniku saturn 20T to na torze ( Tor kartingowy w Biłgoraju) jadę pełnym gazem cały czas. Ale silnik po 30 li-pol poszedł do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Zychowicz
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:04, 14 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
chcę coś na teren ale tak do 1000 zł
ale tak amatorsko .
Właśnie o to mi chodzi czy jak kupie duzą baterie to ile ona tak trzyma orientujecie się ?
właśnie nie wiem na co sie zdecydować.
a te 2 modele wyżej naprawdę podobają mi sie.
ale jeśli ma być to jakiś szajs.
To nie wiem. poratujcie coś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 14:22, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
VRX jest dobry. jako zę ja preferuje spalinowe modele tylko jego moge CI polecieć jak elektryki to do Michała ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Zychowicz
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:14, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
a może wiesz ile VRX Pali ? znaczy ile wchodzi Nitro do baku , i ile bd gdzieś jeździł .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Czw 22:07, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
VRX to na baku 300ml to jakieś 10 min jazdy chyba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 14:18, 16 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Zbiornik 150cc w nim jest (cm3)
Jeden baczek powinien starczyć na 15 min jazdy przy dobrze wyregulowanym modelu i umiejętnym sterowaniu obrotami nawet więcej.
Wszystko zależy od wielu czynników (pogoda, teren, jakość paliwa, regulacja itd.) wiec nie można jednoznacznie powiedzieć ale myślę 15 minut na baczku spokojnie.
Polecam obejrzenie, są tam bardzo ważne informacje o docieraniu i regulacji:
http://www.rcteam.fora.pl/silniki,52/jak-zaczac-podstawowa-lektura-dla-poczatkujacych-nitro,1029.html
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|