Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kuba Jabłoński
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z pod Warszawy
|
Wysłany: Pią 10:53, 30 Cze 2006 Temat postu: Ustawienia do DRIFTU |
|
|
Tutaj opisze jakie sa zalecane ustawienia modelu do driftu
Przełożenie przyśpiesenie
Zawieszenie Niskie twarde najlepiej z stabilizatorem
A jakie ustawienia wy stosujecie? zapraszam do dyskusji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dariusz Ławniczak
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Wto 15:08, 20 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Witam
Jako iż driftem zajmuje się już od 2 lat a do roku śmigam Cyclone sporawym tuningu to chciałbym zaprezentować swoje ustawienia auta:
1. prześwit w zakresie od 7 do 9mm ( w zależności od toru )
2. amortyzatory seryjne do Cyclona S średniej twardości
3. olej w amortyzatorach gęstość 20w
4. Przełożenie w zależności od stosowanego silnika dobierać tak aby z wyliczeń prędkość z obliczeń była w zakresie 42-48km/h więcej nie trzeba.
5. Silnik do driftu polecam w mocą w zakresie 160-220 wat lub więcej jeśli to finansowo możliwe
6. Opony ja polecam T-Drift z hpi racing ale nikomu nie narzucam
7. Dyferencjały przód ona way tył zablokowany sztywny (lub ona zablokowane )
Ona way z przodu pozwala na równe ciągniecie obu kół w poślizgu i zarazem zarzucanie tyłem w ciasnych zakrętach używając hamulca co sprawie że możemy inicjować poślizg nie tyko przez dodanie gazu ale tez przez hamowanie.
8. Serwo możliwie szybkie gdyż im szybciej zrobimy kontrę w odpowiednim momencie tym płynniej będzie wyglądał nasz drift
9. wyważanie warto zadbać po to aby auto miło taką sama masę z lewej i z prawej jego strony gdyż w momencie gdy różnice są dość spore auto lepiej driftuje np w prawo a w lewo nie chce lub gorzej to wychodzi.
W moim podpisie znajduje się link do nagrania z mojego treningu polecam zobaczyć.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dariusz Ławniczak dnia Wto 15:10, 20 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Lipiec
Poziom 6
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Wto 15:20, 20 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Zmien nick na imie i nazwisko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patryk Rybarczyk
Administrator
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWuła
|
Wysłany: Wto 18:49, 20 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
dzięki za cenne info
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Danielak
Poziom 3
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klaudyn/Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:51, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Hej
Mam TL-01 i nie wiem czy zakleić dyfr. tył i przód czy tylko tył a może wogóle tego nie robic ???
Są dyfry kulkowe do Tlki?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał Wozniak
Poziom 6
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 22:22, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
zaklej z tyłu klejem i będzie dobrze!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Pon 14:35, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
nie polecam klejenia klejem lepszym rozwiązaniem jest zalepić satelitki czymś twardym np. modeliną lub masą solną ale czymś je związać po tak po 10 min i dyfer rozblkokwany a tak by trzeba było nowe satelitki lub cały dyfer wiem bo sam kiedyś driftowałem a i dyfer można blokowa tylko tylni bo inaczej nie będziesz miał kontroli
________________________
Pozdrawiam wszystkich
jeżdżących
tl-01 i tt-01
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał B. dnia Pon 14:38, 05 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Lipiec
Poziom 6
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pon 17:05, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Gęstym smarem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Pon 18:41, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
gęsty smar też nie będzie tak samo jak plastelina bo przy takich obrotach jakie zapewne tam będą bo do driftu trzeba już mocniejszy silniczek to nic nie da możesz spróbować klejem na gorąco tylko żeby nie roztopiło tego plastiku bo inaczej to ja nie wiem co robić można jeszcze kupi specjalną blokadę na dyfer gdzieś ją za 25 złoty najlepsze rozwiązanie by było ale to dla takich którzy już będą driftowac i driftowac nie będzie nie normalną jazdą wyścigowa bo po co to kupywać jak się jeździ raz tak raz tak
________________________
Pozdrawiam wszystkich
jeżdżących
tl-01 i tt-01
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał B. dnia Pon 18:42, 05 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Lipiec
Poziom 6
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pon 19:05, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
A pytanie młody próbowałeś ze smarem ? najpierw spróbuj a potem mów , z plastelina to wiesz co sobie możesz zrobić ............
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paweł Lipiec dnia Pon 19:07, 05 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Pon 19:42, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
po pierwsze skąd wiesz ze jestem młody gdyż mogę by starszy od ciebie
po drugie wiem ze ten smar nic nie da ja trochę juz zajmuje się modelami
i również driftowałem przy słabym silniku może i ten smar się sprawdzi nie wiem ja próbowałem na silnikach wyższej klasy i wiem ze coś takiego się nie sprawdza i naucz się odróżniać plastelinę od modeliny modeliną zalepisz wsadzasz do bardzo ciepłej wody na 15 min i wszystko jest ok a ze smaru to wszystko czyści potem trzeba a modelina stwardnieje jak chce się rozblokować to wystarczy rozkręcić kilka razy puknąć i modelina się kruszy i wypada i nie trzeba się tyle umęczyć z co czyszczeniem tego twojego twardego smaru
________________________
Pozdrawiam wszystkich
jeżdżących
tl-01 i tt-01
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał B. dnia Pon 19:42, 05 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:51, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja zblokowałem w następujący sposób: porobiłem kuleczki z taśmy izolacyjnej i powkładałem między satelitki - rozwiązanie przetrwało silnik Mambę Max 7700kV i selekcję IB 4200, więc myślę, że w Twoim TL da radę
Demontaż szybciutki, rozkręcamy, wyjmujemy kulki i jazda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Lipiec
Poziom 6
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pon 21:08, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Michał B. napisał: | po pierwsze skąd wiesz ze jestem młody gdyż mogę by starszy od ciebie
po drugie wiem ze ten smar nic nie da ja trochę juz zajmuje się modelami
i również driftowałem przy słabym silniku może i ten smar się sprawdzi nie wiem ja próbowałem na silnikach wyższej klasy i wiem ze coś takiego się nie sprawdza i naucz się odróżniać plastelinę od modeliny modeliną
________________________
Pozdrawiam wszystkich
jeżdżących
tl-01 i tt-01 |
Skad wiesz ze na odwrót nie jest młody , widac dałes gówniany smar to taki efekt , ja tam plastelinami sie nie bawie jak wprzedszkolu widac masz sporo doswiadczenie zreszta nie mieszam sie w twój klimat modeliny i te sprawy
PS nie twardy a gesty , Fakt widac to twoje doswiadczenie w
R/C , acha jeszcze jedno smar czysci sie wprosty sposób benzynka albo jakims clinerem w kilka chwil ,a nie czekac 15 min zanim sie pokruszy i wypadnie ta modelina i inne bajery
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paweł Lipiec dnia Pon 21:24, 05 Sty 2009, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Wto 15:00, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
może i masz racje ze dałem kiepski smar ale źle mnie zrozumiałeś z modeliną nie rozkrusza się jej przez 15 min tylko na tyle się ją wsadza do ciepłej wody rozkruszenie i wyczyszczenie to zaledwie 5 min nawet czasem nie
________________________
Pozdrawiam wszystkich
jeżdżących
tl-01 i tt-01
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Danielak
Poziom 3
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klaudyn/Warszawa
|
Wysłany: Wto 15:34, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ludzie teraz to ja jestem zdezorientowany Czym zablokowac ten dyfercjonał (czy jak to sie pisze)
-Plasteliną
-Modeliną
-Smarem
-Kuleczkami z taśmy izolacyjnej
-Klejem na gorąco
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|