Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz Góral
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 20:04, 04 Sty 2009 Temat postu: docieranie silnika po wymianie tłoku i cylindra ( REVO 3.3) |
|
|
witam czy jest konieczne docieranie silnika po wymianie tłoku i cylindra? Bo mam okazje kupic taki model po wymianie w/w cęsci oraz na czym polega to docieranie? oraz czy warto kupowac taki model?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 20:41, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Miałeś kiedyś model spalinowy? jakikolwiek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał Wozniak
Poziom 6
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 22:07, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Pewnie że trzeba docierać silnik po takiej wymianie poczytaj [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 14:13, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
temat Jak zacząć jest na forum tam są wszystkie info o docieraniu i innych niezbędnych rzeczach na początek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:48, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Wiem, o którym Revo mówisz Wg. mnie, skoro tłok i tuleja jest nowa, masz tak jakby nowy silnik. Zaznaczam "Tak jakby". Warto też zaopatrzyć się w zapasowy korbowód, seryjny może dobrze nie znieść drugiego procesu docierania, kiedy jest najbardziej obciążony tak na prawdę
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|