Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil b
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Charsznica
|
Wysłany: Sob 22:34, 22 Mar 2008 Temat postu: silnik gasnie po odjęciu grzałki |
|
|
witam posiadam model savage z silnikiem HB 4,2ccm 2,2KM i jak wezme zjedme grzalke z swiecy to silnik mi gasnie jak sie zagrzeje z 5 min dam mu wyzsze obroty jade jade i zpuszcze na male to zgasnie paliwo do chodzi bo silnik ma dobre smarowanie kopci sie dum z ruru duzo wiec to nie od paliwa niewiem czy to od regulacji bo np jak przykrece troche paliwa to silnik mniej gasnie ale savage wogule niema sily do jazdy , niechce wchodzic na obroty itd zmienilem swiece na inna na orginalenj swiecy to juz wogule jak zdejme to sie wogule nie pojezdzi ,mam swiece jeszcze od silnik 2,5ccm ale jej nie prubowalem z tym silniku HB co w miere jezdzi ale gasnie na obrotach malych to jets siwece t-3 pojemnosc silnik ma 4,2ccm ,obroty niesa za male bo jak sti w miejscu i silnik chodzi z grzlka na swice to silnik ladnoie pracuje , jak myslicie od czego to moze byc ????? jeden chlopak mowil mi ze to moze byc od miesznaki paliwa z powietrzem ale ja sie na regulacji nie zabardzo orietuje prosze o jakies podpowiedzi [musze to sam zrobic niemoge nigdzie jechac zeby ktos mi to wyregulowal[ prosze pisac jezeli ktos wiedzial by od czego moze to byc
moje gg 2213742
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Adam Brzoza
Poziom 6
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zagnańsk (Kielce)
|
Wysłany: Sob 23:04, 22 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
spróbuj sie pobawić zaworem iglicowym niskich obrotów w gaźniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patryk Rybarczyk
Administrator
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWuła
|
Wysłany: Nie 1:55, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Może jednak sprawdz inną świce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil b
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Charsznica
|
Wysłany: Nie 8:28, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
siema chlopaki sprawdzalem inną swiece orginalna od silnik HPI s-25 naniej jest jeszcze gorzej bo wtedy to nawet jak sie troche rozgrzeje to bez grzalki i tak sie nieda jezdzic
mam jeszcze swiece od silnik 2,5ccm [niesprawdzalem jej w silniku HB 26 myslicie ze cos bedzie z niej ??]
mi sie wydaje ze to jest o gaznika ale niewiem co i jak wyregulować ,
silnik tez dosyć ciezko mi pali musi być bardzo dobrze załadowana grzlaka do swiecy bo tak jakby zalewa silnik i przy zalanym iemoze sie rozgrzać swieca , ale jak przykrece paliwa tą srubka co podnia jest wezyk z paliwem to wtedy jako tako nie gasnie itd ale savage niechce sie zbierac wogule , savage ma bardzo słabą moc
a tak mysle jak np wziol bym przykrecił paliwa troche tak zeby nie zalewalo go i wzioł ustwił miesznake paliwa z powietrzem ???
TYLKO jest maly 1 problem musial by mi ktos powiedziec jak sie to ustwia
JAK COS TO PISZCZE PODPOWIEDZI pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patryk Rybarczyk
Administrator
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWuła
|
Wysłany: Nie 9:31, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
A może dmuchnij w tak gumową rurke z paliwem?? :PPP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adam Brzoza
Poziom 6
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zagnańsk (Kielce)
|
Wysłany: Nie 11:22, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
przesłałem Ci zdięcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 16:44, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Ej, a może pójdź na [link widoczny dla zalogowanych] i tam zadaj pytanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil b
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Charsznica
|
Wysłany: Nie 18:09, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
chcetnie bym poszedl na rc auto ale niestetty juz czekam 3 tygodnie i nie jestem aktywowamny moj nick kamilos1500 moze byscie pogadali z adminem zeby mnie aktywowal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil b
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Charsznica
|
Wysłany: Nie 18:13, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
a tak mysle bo ten samochod mi jezdzil spoko itd prze pierwsze 5 razy na poczaku czeba bylo rozgrzac silnik ale jak sie rozgrzal to na malych obrotach mi nie gasł jak odjolem grzalke a jak teraz odejme grzalke to zgasnie
i tak mysle moze paliwo jest wywietrzalem itd bo ja je kupilem razem z modelem to paliwo to big bank co myslicie
?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol Ratuszny
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: Nie 19:02, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
świeca nie osiąga odpowiedniej temperatury, silnik zalewa się i gaśnie. Miałem to samo ale nie pamiętam dokładnie co zrobiłem. Spróbuj przykręcić niskie obroty (śróbka z boku gaźnika).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil b
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Charsznica
|
Wysłany: Nie 19:46, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
wiecie co chlopaki zmienialem gazniki bo mailem 2 inaczej wyregulowane zmienialem swiece , i nic dalej to samo zastanowila mnie 1 zecz PALIWO zadzwonilem do kolesia co od niego kupilem savage ,paliwo itd i pytam go ile ma to paliwo mowil ze okolo roku ,moglo wywietrzec albo cos jeden chlopak z alegro mail takasamo w TXN i pisal tez ze najprawdopodobniej to od paliwa , bo juz innego wyjscia nie ma , jedy nie to paliwo moze byc wywietrzale i dlatego na wiekszych obrotach nie gasnie a na malych gasnie a ja nie wtrząsalem napoczatku buteli a nitro wyplywa na powierzchnie i po wlaniu do baku jest jakie mozliwie mocne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luckytom
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:44, 14 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o gaśnięcie silnika to miałem taki sam problem z hpi t 3.0 2.2HP, problem leżał po stronie częściowo regulacji ale czarną robotę robiło sprzęgło. Sprzęgło brało już na niskich obrotach i dusiło go.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|