Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stasiek Bąk
Poziom 6
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: Pon 14:16, 25 Sty 2010 Temat postu: Silnik spec |
|
|
podajcie jakis silnik do speca
dopuszcozne sa tylko(tu nizej napisane)
W wszystkie m modele m mogą b być napędzane tylko jednym silnikiem typu 05. Silnik musi posiadać następujące parametry: wirnik nie może być dzielony, uzwojenie wirnika podwójnym przewodem 17 zwojów na każdym z segmentów wirnika, maksymalna średnica pojedynczego przewodu 0,71 mm , wyprzedzenie komutatora max. 5 stopni, niemodyfikowalne, łożyskowanie wirnika na panewkach ślizgowych lub łożyskach kulkowych , średnica max. 36,02 mm, długość max. 53 mm (z wyłączeniem osi). Dopuszczalne są jedynie silniki z magnesami ferrytowymi.
Silnik musi posiadać fabryczne oznakowanie liczby zwojów na wirniku.
Zawodnicy używający nietypowych i nieznanych na rynku polskim silników powinni na żądanie Komisji Sędziowskiej udostępniać ich wiarygodnie udokumentowane dane techniczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Pon 16:21, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Najpierw podaj ty jakiś przykład silnika o dokładnie takich parametrach.
wydaje mi się że fireball 17X2 powinien być ale nie jestem pewien.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stasiek Bąk
Poziom 6
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: Pon 18:43, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
a gdzie moglbym go kupic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Pon 20:12, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko nie wiem czy spełni warunki które podałeś bo ja nie znam jego wyprzedzenia komutatora itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łukasz Sabat
Poziom 6
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Śro 16:46, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Lepiej pytaj na innych forach, bo tu odpowiadają osoby, które nic nie wiedzą, a chcą pomóc.
Silniki 17x2 zostały już dawno wycofane z klasy spec. Jedynym słusznym wyborem jest silnik bezszczotkowy 13,5 + lipo lub 9,5 + life
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stasiek Bąk
Poziom 6
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: Śro 18:31, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
a jaka bezszczote
bo z tego co pamietam to ty w Tarnowie byles w specu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Jabłoński
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z pod Warszawy
|
Wysłany: Śro 18:46, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
przecież napisał albo 13.5 zwoja plus aku LiPO albo 9.5 zwoja i aku Li-Fe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stasiek Bąk
Poziom 6
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: Śro 19:09, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
ale jaki dokladnie silnik!!!!!!!
nazwa
P.S. A to w specu nie mozna 9.5t i lipo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Jabłoński
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z pod Warszawy
|
Wysłany: Śro 19:41, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Lipo ma napięcie 7.4V dlatego tylko 13.5 żeby równe szanse były z LiFE 6.6V dlatego do nich jest 9.5t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stasiek Bąk
Poziom 6
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: Czw 14:55, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
a co bedzie lepsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|