Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Wysocki
Poziom 1
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 9:56, 16 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
chcialem sie jeszcze zapytac jakim pradem najlepiej ladowac pakiet 5000mAh i czy dobrze jest jezdzic pakietem jeszcze cieplym po ladowaniu. a i ile moge max jezdzic?po 15minutach pilowania na 1800mAh silniczek byl juz goracy jak wegielek nie przeszkadza jak zmienie na 5000 i bede go pilowal nastepne 25min?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Pią 12:52, 16 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
jeżeli silnik ci się grzeje to załóż radiator, zmień przełożenia. Silnik też niemożne być bardzo przegrzewany bo się wtedy niszczy uzwojenie przez co sporo traci. Na jakim silniku jeździsz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Wysocki
Poziom 1
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 20:11, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
wszystko fajnie tylko jak mam zmienic przelozenia? xD zielony jestem. motorek jest ten standardowy do modelu hsp xstr, bodajze 540
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Nie 20:36, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Prosto wykręcasz silnik i zmienisz zębatkę atakującą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|