Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
abc
Poziom 1
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:27, 10 Lis 2007 Temat postu: Venom Fireball 17x2 |
|
|
Co tu dużo mówić - powiedzcie co o nim sądzicie.
Może macie jeszcze jakies pomysły? Nie mam zamiaru zmieniać regla, więc szukam silników MAX 17T.
EDIT: Tu macie link to Venoma: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Edward
Poziom 6
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gryfino
|
Wysłany: Sob 18:12, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Jaki masz regulator?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
abc
Poziom 1
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:17, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
damian łakomiak napisał: | Jaki masz regulator? |
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Edward
Poziom 6
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gryfino
|
Wysłany: Sob 18:51, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Będzie pasował,na tym silniku model powinien jechać ok. 50km/h,ale jeszcze zależy od przełożenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
abc
Poziom 1
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:28, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
WTF? Ja wiem, że będzie pasować, pytałem o opinie o nim. Czy jest dobry, jak z eksploatacją, itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Edward
Poziom 6
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gryfino
|
Wysłany: Sob 19:31, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mam ten silnik i jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
abc
Poziom 1
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:51, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Jak z wymianą szczotek/innych części i ile ci jeździ na twoim pakiecie?
Czy nie lepiej mieć saurna i kupić za jakiś czas bezszczotę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 20:05, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Co do bezszczoty... Sam mialem dylemat taki, wiedz ze do brushlessa musisz miec najlepsze pakiety, li-po najlepiej, co niestety kosztuje. Wiadomo ze b/szcz ma wieksza moc (twoj venom ma bodajze 150W a mamba na li-po osiaga blisko 1000W )Jak chcesz smigac na serio szybko na nicd i nimh to kup sobie novaka gtb 3.5, ale on kosztuje prawie tyle co xray 008... Mamba smiga ok ale tylko na 8 celach i li-po, chociaz nawet na moim profitexxie trudno zapanowac nad modelem, co dopiero na selekcji...Tak czy siak polecam Ci kupic tego Venoma i dobry pakiet zamiast bezszczotki, bo wiaze sie ona z dodatkowymi i duzymi kosztami. Na zwyklych pakietach bedziesz wyciskał 40-50% mocy, a lepiej wycisnac 90% z dobrego silnika niz 40 z bezszczotki (to denerwuje jak jezdzisz z mysla ze silnik sie "męczy" bo nie moze sobie przygazowac ) co do jakości fireballa to nie wiem, nigdy go nie miałem, moja wypowiedz odnosiła się dylematowi "szczotka teraz czy brushless potem" Niech posiadacze Venoma wypowiedza sie w tej sprawie.
Co do długosci jazdy to zalezy jaki masz pakiet. Powiem tak:
na Profitexxie Mamba jezdzi jakies 10 minut na dlugiej prostej, gdzie lubie sobie wciznac gaz do dechy Podczas driftu zaliczylem 2 sesje po 15 minut. Pakiet mam 3850, wchodzi w niego moze 3200. Ładuję go 0.8-0.7A, po czym doladowuje po jakims czasie do fulla juz pradem 0,1A. Ok ale starczy tego, na poczatek powiedz jaki masz pakiet.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
abc
Poziom 1
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:55, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
TB-02/regiel muchmore drive/IB 4200 (hahaha, Rojna już ma!)
Czyli, brushlessa należy kupić dopiero, gdy będziemy mieli naprawdę dobre "zaplecze" (pakiet, regiel, podwozie)? Jak myślisz, ile mógłbym pojeździć na tym pakiecie, używając venoma? Liczcie na oko .
Tak swoją drogą, dlaczego mówisz o profitexxie, skoro masz selekcję (podpis)?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez abc dnia Sob 21:00, 10 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 20:59, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
IB 4200 (zakładam ze nie selekcja) hmm pomyslmy... mysle ze gdzies kolo 30 minut powinienes posmigac ciekawe ile taki silnik ma konsumpcji prosta kalkulacja: 150W/7,2V ~ 20A. 4200 mah = 42 ah. 420/20 = 21. 21/60=<b>0.35h</b> Są to obliczenia zaokraglone, aczkolwiek poł godzinki powinienes pojezdzic
Do brushlessa zgadzam sie w 100% (ja jestem tego zaprzeczeniem)
Z moja selekcja to dluuuuga historia, teoretycznie ja mam w Polsce, w Moskwie jesze nie (lepiej jest podpisac ze sie ma IB niz profitexx )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wiktor Sułek dnia Sob 21:14, 10 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Lipiec
Poziom 6
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Sob 21:13, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
a coto za różnica czy selekcja nie selekcja myslisz ze zwiekszy ci to czas jazdy czy jak , selekcja moze miec wysze napiecie i model bedzie miał wiekszego kopa to wszytko na tym polega selekcja zeby wycisnac powera z celek a nie czas jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 21:15, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
W sumie masz racje sorry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|