Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kuba Adamiuk
Poziom 6
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pon 20:04, 01 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ale wiesz jak jeszcze TL-ka an nim jezdzila to zrobilem tak ze trzymaklem tak model ze sie koa, ine kręcily a gaz byl na full:P i taki ladny dym lecial z regla i silnika:P(fajny widok)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Edward
Poziom 6
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gryfino
|
Wysłany: Pon 20:25, 01 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
a czym sie rozni regiel mechaniczny od elektronicznego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Jabłoński
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z pod Warszawy
|
Wysłany: Pon 20:29, 01 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Elektronicznym masz płynną regulacje obrotów silnika a mechaniczny ma tylko 3 stopnie
czyli:
wolno--->szybciej--->full gaz
A mechaniczne nie mają ograniczenie na zwoje silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojtek Markiewicz
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:31, 01 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
TEU 101-BK po raz kolejny
mechaniczny jest obslugiwany przez serwo ktore przemieszcza przekaznik co powoduje zwiekszenie napiecia i wieksze obroty silnika jest to niedokladne najczesciej 3 stopnie predkosci
a elektroniczny nie ma czesci mech. i jest dokladny proporcjonalny, prad jest przekazywany przez uklad elektroniczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patryk Rybarczyk
Administrator
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWuła
|
Wysłany: Wto 14:13, 02 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
W elektronicznym jak dasz full gaz to regulator przewpuszcza prąd i go nieogranicza niewiem jak w mechanicznym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Jabłoński
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z pod Warszawy
|
Wysłany: Nie 20:26, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
No a ja już mam LRP AI Runner Reverse limit do 17 fajny regielek i malutki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Lempart
Poziom 1
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biala
|
Wysłany: Pią 15:49, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
TEU 101-BK ale jakos nie moge go ustawic pomocy bo to moj pierwszy model a jeszcze nie jezdzilem. Jak wlanczam reg bez podpietego silniczka to diodka mruga caly czas. Jak wcisne set to nic sie nie zmienia a lampka na apce(HPI TF-3) tez mruga. Jak podlacze silnik i wlacze regulator to wydaje sygnal, dzwiek przerywany (pikanie). Co mam zrobic bo juz nerwy mi puszczaja, probuje dzialac wg instukcji z rojny ale nic nie daje tylko hamuec chyba udalo mi sie wylaczyc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
...
Poziom 6
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 17:51, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
nom zaprogramuj go jeszcze raz włącz apke regiel i przytrzymaj później przycisk od set'a chwile przyciśnij go później wciśnij gaz na fulla i przyciśnij przycisk trzymając gaz i tak smao z hamulcem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Adamiuk
Poziom 6
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Sob 17:44, 27 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
jak wlączysz regiel i jak miga lampka i jest taki dziwny dzwieki (TZN. PIP PIP PIP PIP)to regiel ostrzega ze spka nie ejst wlaczopna.
A jak miga lampka na apce to pewnie znaczy o slabym stanie bateri
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzegorz Szolc
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:03, 27 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Mój regl to LRP V6 IPC no limit. Narazie jeździł tylko na 19 zwojowym silniku i sprawuje się dobrze, nawet ciepły się nie robi. Ale z czasem założę jakiś silnik 12zwoi i wtedy się przekonam jak jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Jabłoński
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z pod Warszawy
|
Wysłany: Wto 19:04, 20 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ja sie LRP pozbyłem teraz czekma na NOVAKA GTX
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łukasz Sabat
Poziom 6
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 20:11, 20 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
A ja nie kupuje lepszego regla, bo moze przepisy zmienia w specu i bedzie mozna jezdzic na Bezszczorce :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Adamiuk
Poziom 6
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Wto 21:10, 20 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
a ja mam nowy
Lrp A.I. automatic super reverse digital do 13 zwoi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Jabłoński
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z pod Warszawy
|
Wysłany: Wto 21:37, 20 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
super ja bed emiał NOVAKA GTX NO LIMIT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łukasz Sabat
Poziom 6
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 23:03, 20 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ja wole poczekac bo moze beda bezszcztotki w specu, a mam zamiar w nim startowac w nastepnym sezonie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|