Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrom
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:25, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
wow...szaleństwo....
[link widoczny dla zalogowanych]
max 2mm nad stół....
ster przenieś na lewą strone rufy patrząc od tyłu....
początek płetwy równo z początkiem piasty śruby...
turfinki muszą byż zamontowane na równo z burrtami....zaostrzone wszystko jak żyletki....oczywiście krawędzi natarcia..bo spływu musza być na I_I....kształt to już trzeba samemu...
albo takie jak narysowałem....albo jak ster...albo w trójkąt...itp....
krótsze od steru
wyważenie....ten model bedzie miał kłopot z wejściem w slizg..(moje zdanie)...
redan na dnie jest za blisko rufy...aby to sie slizgało musiałoby pływać z mocno zadartym dziobem...
ja zrobiłbym mu drugi redan...gdzies przed połową kadłuba na dnie...tak na szybko podkleił na tasme dwustronną i sprawdził...
bez tego to SC jakies 2cm przed kończem redana...- po uprzednim zmodyfikowaniu wałka...
jaką srube tam założyłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Adrian Piwowarczyk
Poziom 1
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 9:46, 05 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
wow, czyli narobiłem sobie jeszcze więcej roboty. Co do wałka to jak obniżę go to znowu kąt się zwiększy bo silnik się nie mieści nawet ściołem już tą główną wręgę żeby się chłodzenie zmieściło, czyli jedynie niżej ale pod większym kontem
Co do wejścia w ślizg to przejrzyj sobie moje filmiki http://www.youtube.com/user/dyzio121193?feature=mhee
Łódź wchodzi w ślizg przy około 60% gazu
A gdzie byś zrobił ten redan dokładnie
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do śruby to nie pamiętam a nawet na nie nic nie pisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chrom
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:47, 05 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
co to za silnik?
to in czy outruner?
słuchaj...wrzuć mi fotki całego modelu...wnętrze po zamocowaniu całego setupa...z boku tak by był widoczny i dziub i rufa....i różnego rodzaju artystyczne ujęcia...
wtedy sie cos wypowiem...
jak nie widze to nie czaruje;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrian Piwowarczyk
Poziom 1
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 11:03, 05 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
KoLeGo:), proszę Cie bardzo:) :
1. [link widoczny dla zalogowanych]
2. [link widoczny dla zalogowanych]
3. [link widoczny dla zalogowanych]
4. [link widoczny dla zalogowanych]
5. [link widoczny dla zalogowanych]
6. [link widoczny dla zalogowanych]
Silniczek własnej przeróbki silnik od wkrętarki 14v z wentylatorkiem z tyłu, jak dobrze pamiętam 18 albo 19 zwoi pojedyńczym drutem 1,25mm w podwójnej emalii a szczotki najtwardsze jakie znalazłem od silnika z drukarki P Wiem że kombinowany ale ma kopa
Oczywiście inrunner, bo szczotka:PP
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adrian Piwowarczyk dnia Nie 11:04, 05 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|