Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrom
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:44, 10 Sty 2011 Temat postu: Himoto Nascada 1:10 |
|
|
witam
Panowie...interesuje mnie wszystko na temat podwozia Himoto Nascada 1:10. Wasze opinie itp itd
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Wto 13:55, 11 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Wg. mnie podwozie bardzo dobre mam taki model tylko że w buggy Strada XB. Słabym punktem tego modelu są amortyzatory lubią się krzywić w ich trzepnie. No i brakuje mi osłony na zębatkę odbiorczą i atakująca. A poza tym łatwo dobrać części nie tylko oryginalne ale także tuningowe. Do tej pory od jakiś 6 miesięcy nic w nim nie wymieniałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chrom
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:49, 11 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
no i fajnie
własnie do mnie idzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol Samaruk
Poziom 4
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koło Gdańska
|
Wysłany: Wto 21:19, 11 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Himoto to to samo co HSP. Jakość zadowalająca regiel trzyma do 15T :] Olej w amorach to pseudo olej trzeba wymienic. HSp ma osłanke na zębatki. Brak wanny to też może byc minus. Nie wiem jak w Himoto ale w HSP są łożyska w standarcie i jest tanszy;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chrom
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:34, 13 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
ołozyskowana bestyja..
pytanie...czym zalewacie dyfry...
i kolejna sprawa - nigdy sie tym niie zajmowałem i nagle stwierdziłem totalny brak wiedzy
chodzi i o zębatki atak i odbiór...
zamontowany jest odbiór 64, zakupiłem "na pałe" atak 26, silnik jaki mam to VENOM 17x2, reg - EZX-R pro, no i lipol 2S 4000...
chce by model był zrywny - nie zależy mi na predkości max bo nie mam gdzie sie tak rozpedzać a sala mała więc można ustawic trase i sie poślizgać...
kto poradzi i czym smierdzi taki setup jak wyżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Czw 23:01, 13 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
atak 26 do tego modelu trochę duży jak na taki silnik, jak chcesz żeby się poślizgać to tak 20-23T zębatkę i próbować na której najlepiej. Taki set jak podałeś jeżeli chcesz się poślizgać to się może sprawdzić regiel się będzie trochę grzał. Najbardziej optymalna prędkość do driftu to około wtedy gdy model na ustawieniu osiąga 40-50km/h
A co do dyfrów to zalej klejem na gorąco najlepiej się sprawdza.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał B. dnia Czw 23:02, 13 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
chrom
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:49, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Michał B. napisał: | A co do dyfrów to zalej klejem na gorąco najlepiej się sprawdza. |
Chryste...klejem zalać dyferencjał?
nie chodzi mi o jegouszczelnienie czy coś...tylko o środek smarujący...smar czy olej..a jak olej to który..o jakich parametrach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 13:06, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
do driftu dyfer trzeba zablokować a nie zalać jeszcze swierzym olejem, musi byc tak ażeby NIE DZIAŁAŁ
a jak Ci sie drift znudzi to klej na gorąco łatwo sie odkleja ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chrom
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:09, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
aha....
a jeśli nie chc go blokować...to czym sie zalewa?
jakim olejem? o jakich parametrach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Pią 17:02, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Im gęstszy olej tym bardziej sztywny będzie, zależy gdzie byś jeździł i jakbyś jeździł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chrom
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:43, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
no wiec
jezdzić bede po sali szerokość 8 metrów długośc jakieś 15metrów...
nawierzchnia w jednej sali plytki ceramiczne w drugiej parkiet...rozstawie sobie trase z kubków do herbaty i zabawa....
zależy mi na tym by model szybko sie zbierał....ale prędkośc max nie gra roli bo sale krótkie...
ma ktos może sprzedać felgi do 1:10?
mam jakies stare tamiya...ale sa za małe od wewnątrz...i wachacz i ten pręcik mocujący zwrotnice obciera o wnętrze felgi...no lipa...
oryginalnych himoto brak w sklepie....
i szukam jakieś używanej budy na poczatek...
i jeszcze jedno...pojecie offset...czyli że co..że np offset 6mm to fele wystaja spod budy? czy że schowane w bude?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez chrom dnia Pią 22:44, 14 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Pią 22:46, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz żeby zbierał to załóż zębatka tak około 20T. Offset im większy tym bardziej koło schowane w nadkole budy. w twoim przypadku to są schowany 6mm bod budę jeżeli byłoby -6 to wtedy wstają z nadkola 6mm
A co do oleju to bym ci doradził kupić taki około 4000.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał B. dnia Sob 8:47, 15 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
chrom
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:14, 16 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
motorek też musze zmienić....
venom 17x2 na luzie bez kół, w powietrzu kręcił moze 30 sek na wolnych a reg zaczyna parzyć...
zaloze 600 graupnera ( w buggy na tym sie bawiłem) i zobacze co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Pon 10:35, 17 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Na wolnych obrotach triaki bardziej się nagrzewają, u mnie jest to samo nie pytaj dlaczego bo sam nie wiem. Spróbuj na full gazie i wtedy sprawdź temperaturę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chrom
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:23, 22 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
no już
fele, oponki atak 14 i 18, olej do dyfra już dotarły...
jakie spostrzeżenia:
jakiś niewytłumaczalny luz na układzie kierowniczym...prawe koło jakoś lata - trzeba sprawdzić
silnik venom jest o jakiś 1,5mm za szeroki przez co leżąc na podwoziu otwory na srubki sa wyzej niż fasolki...no i aluminiowa płyta górna oopiera sie o silnik...
ale po położeniu pod łoże silnika i rame oraz podwozie po 2 pokładki wszystko jest cacy...i tu pojawia sie kolejny problem...bo silnik zaczyna sie opierać o ten kielich w który wchodzi wałek..(kielich ma grubszy kołniez w miejscu gdzie jest brok) - musze wymienić kielich na waski..chyba nawet mam taki...
rozmawiając z gościem z RCWRÓBLIK (fajny sklep ) poradził aby sprawdzic olej w dyfrach bo Chińczycy lubia niedolać...i tak sobie myśle...czy jesli lubia niedolać to moze i śrubki lubia niedokręcić..jak radzicie?
rozebrać model na częsci i złozyć?
w sumie to chyba bdxzie konieczne bo aby dostać sie do układu kierowania to musze pare rzeczy odkrecic....
no i ten sam gośc z wróbla doradził mi olej 50tys..gdyż 100tys to praktycznie blokada dyfra a 4tys to po praktycznie smarowanie...
no to wziąłem 50tys...ale dokupie jeszcze jakiś żadszy do przedniego...aby dać różnice...
teraz Panowie pytanko...
gdzie znajde jakąś instrukcje jak ustawic model on road?
co dorobiłem:
na wstepie to poprosiłem przyjaciela by dotoczył mi uchwyty do mocowania pakietu...bo te plastykowe sa do kitu...
dorobiłem płyte przytrzymującą pakiet z tasmy kewlarowej przełożonej 6 warstwami tkaniny 160g/m
dorobiłem sobie orczyk do serwa..bo oryginalny jaki miałem przy serwie jest za krótki...
w poniedziałek go wykończe i bedzie cacy....
wymieniłem amorki na olejowe..które dostałem od w/w przyjaciela......
fotki wrzuce pozniej..musze coś ogarnąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|