|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin Zaborowski
Poziom 1
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 14:45, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Chlodzenie:
Radiator mam tak wielki ze masakra, wiekszy juz chyba nie jest mozliwy
Nie wiedzialem ze temperatura silnika rosnie z jego zuzyciem, na logike myslalem ze:
zuzycie=wieksze luzy=wieksze smarowanie=mniejsza temp.
Mowisz ze jest odwrotnie a ja na 100% sie o tym przekonam kto ma racje
Paliwko mam:
Model Technics - QWIKSPEED -16% 2.5L
Podobno nie najlepsze wiec chce kupic i przetestowac:
BYRON RACE 2000 GEN2 20% 1 galon
TORNADO OFF-ROAD 20% 4L
Nie wiem jak na tym zachowa sie TS-4 1:10 wiec na pszelki wielki dokupie jeszcze tego QWIKSPEED -16% 2.5L
Wyrobie sobie opinie i pozostane przy jednym
Odnosnie czesci do modeli Thunder Tiger nie widze problemu.
Pisalem do producenta i zapewnili mnie ze cokolwiek bede potrzebowal (a liste potrzebnych mi czesci mam duza i dluga) pomoga i zkontaktuja mnie z odpowiednim sklepem w ktory ja ma lub przysla mi kazda niezbedna czesc za posrednictwem Czeskiego Pelikan-a jak zamowie czesc przez ich sklep lub serwis techniczny.
Modele Thunder Tigera bardzo mi sie podobaja bo sa solidnie zmajstrowane i maja ROZSADNA cene co ostatnio malo kiedy mozna powiedziec.
Do tego widze ze malo autek ma wsteczny i conajmniej 2 biegowa skrzynie co jak by nie patrzec odciaza silnik i daje wiele sadysfakcji.
Jak bym chcial kupic odpowiednik MTA-4 z firmy HPI musial bym za niego zaplacic ponad 2 razy wiecej A jakos podobno ta sama
A i elektryka i tak sobie kiedys kupie chocby po to by sprubowac. Ale pewnie kupie cos uzywanego na ebay
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 15:17, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Silnik wraz z przebiegiem traci moc, ale temp. mu nie skacze. Bynajmniej u siebie nie zauważam tego
Elektrykiem da się pośmigać 2h BEZ konieczności posiadania tylu pakietów, o których mówisz Szczególnie konwesją na pacyfistycznych ustawieniach i pakietach litowych, gdzie na jednym jeździsz, drugi ładujesz i zmieniasz
Do swojego 1:10 nie lej więcej jak 16%. Do MTA-4 możesz wlać 25%, będzie lepiej trochę niż na 20%. Myślę, że nie ma po co kupować Byrona i Tornado, podobne paliwa jakościowo i nie odczujesz wielkiej różnicy. Kup 2 puszki Byrona/Tornada i będziesz jeździł dłużej A i pamiętaj, że silniki niekoniecznie lubią zmiany, szczególnie paliwa. Także jak wlejesz nowe, daj mu z 10 minut pochodzić na jałowych obrotach niech się przyzwyczai do nowej mieszanki, potem zacznij regulować jak będzie potrzeba. A po przesiadce z BigBanga na coś wyższej klasy raczej będzie.
Co do chłodzenia - silnik chłodzony jest powietrzem. Konieczna jest dziura w przedniej szybie modelu, i to nie malutka, tylko sporawa (do 50% powierzchni szyby). Silniki są tak zaprojektowane, że nie powinny się grzać na standardowych radiatorach przy dobrym przepływie powietrza, regulacji i paliwie. Pozatym spaliny dygają i te 5h dziennie na jakichś spotach większych itp Tylko przy średnich 10 minutach na baku średnio 150ml spalamy prawie 5L paliwa
Pamiętajcie, że silniki najlepiej chodzą przy temp. 120*, po ostrym pałowaniu albo przy gorącej temperaturze powietrza niech mają 130* (niektóre silniki monsterowe lubią własnie 130*) - wszystko jest w instrukcjach do Waszych silników. 30 minut Adama na baku to kosmos, ciekawe jaką masz temp.?
Mi 2,5L starcza na jeden wypad na tor, także nie wiem jak Wy to robicie Marcin - każdy silnik nitro powinien sobie odpocząć po 30 minutach pracy, ostudzić się itp. 2h ciągłej pracy to tak sobie
A i jeszcze do zużywania się silnika - tłok z tuleją wiadomo, ściera się z czasem. Tuleja jest wykonana z takiego metalu, który rozszerza się pod wpływem ciepła (m.in dlatego podgrzewa się nowe silniki podczas docierania). Jeśli spada nam kompresja w silniku pierwszym objawem będzie gaśnięcie po rozgrzaniu (tuleja się rozszerzy i kompresja zniknie).
Hmm lekkie wypracowanko
Pozdro
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Wiktor Sułek dnia Śro 15:18, 01 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin Zaborowski
Poziom 1
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 17:38, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Czytam i super ciagle rzeczy sie dowiaduje
Slowniczek mi potrzebny, co to znaczy?
"spaliny dygają i te 5h dziennie na jakichś spotach większych"
A tak ekstra:
"Elektrykiem da się pośmigać 2h BEZ konieczności posiadania tylu pakietów"
Wiem ze sie da ale trzeba miec czym i gdzie go ladowac to mialem na mysli, A na dodatek slyszalem ze elektryki sie termicznie nie wyrabiaja i silnikowi i regulatorowi trzeba dawac duzo wiecej odpoczac niz trwa tankowanie spalinki A zaniedbanie studzenia w elektryku konczy sie sporymi kosztami.
"Do swojego 1:10 nie lej więcej jak 16%"
Dziekuje za wiadomosc, nie wiedzialem ze wiecej nie powinien dostac.
Pewnie uratowales mu zycie a ja mam z 300pln do przodu.
A instrukcji do niego nie dostalem, kupiony tylko niezywy model i aparatura. Do tego szlak trafil lozysko w koszu sprzegla (co podobno jest popularne) i dopiero ostatnio wpakowalem tam lozyska kulkowe i zobacze co z tego wyjdzie, od momentu zmiany lozysk i montazu blotnikow jeszcze nie jezdzony.
"Do MTA-4 możesz wlać 25%"
W instrukcji silnika [PRO-28BD-R] mam napisane 10%-30% nitro. Mysle ze jak na nowego w modelarstwie 20% powinno mi wystarczyc chyba ze jest to nie wskazane to wskocze na stale na 25% lub te 30%? (prosze o info)
Instrukcje mam po angielsku i nie wszystko z niej kumam, nawet przy regulacji gaznika sie okazalo ze tylko 3 sroby sa opisane a regulacja polega na ustawieniu 4 srob.
"dziura w przedniej szybie modelu, i to nie malutka, tylko sporawa (do 50% powierzchni szyby)"
Aktualnie nie wiem czy dobrze zrobilem ale szyb calkowicie sie pozbylem i montuje w ich miejsce metalowa siateczke z otworami 0,25mm by nic elementom we wnetrzu nie zaszkodzilo. Licze ze tam male i oczka zatrzymaja kamyki i wiekszosc smieci przez okna i zapewnia dobre chlodzenie silnika. No i tak chce w sklepie internetowym rc wroblik pl
kupic karoserie CHEVROLET EL CAMINO SS BODY niestety mimo rozmowy na gg z kims ze sklepu jeszcze sie nie dowiedzialem czy bedzie pasowala a nie jest opisana w zaden sposob ani skali ani wymiarow chocby orientacyjnych.
W instrukcji do silnika nie doszukalem sie nic o nominalnej temperaturze A wszystkie firmowe filmiki to auto pokazuja z kompletem szyb i myslalem ze tak tez powinno zostac i po to jest taki ogromny radiator i spory wentylator na kole zamachowym
Jeszcze nic nie wiem o regulacji zebatki przekazujacej naped do skrzyni biegow prosto z kola zamachowego. Ale dziala wiec nie krece z czasem pewnie sie dowiem do czego sluzy. No i musze sie doksztalcic w dziedzinie zkrocenia czasu jazdy na pierwszym biegu bo dwojka cos pozno wchodzi.
Jak na jednego posta o nowym autku wyszla dluga dyskusja i sporo nowych wiadomosci. Dziekuje za wasze wypowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 18:19, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Wiktor to dzieje sie powoli nie wyczujesz wzrostu temp.
Działa to na takiej zasadzie ze im bardziej zużyty silnik tym słabszy dlatego trzeba więcej go piłować a jak się piłuje to co?! Większe spalanie i temperatura oczywiście
Cytat: | 30 minut Adama na baku to kosmos, ciekawe jaką masz temp.? Wink |
Nie zrozumiałem tego wypowiedzenia? Albo ja już nie kojarzę albo coś naplątałeś-można prosić o rozjaśnienie?
Marcin możesz mi dokładniej coś powiedzieć o częściach, potrzebuje wahacza od mojego modelu a nigdzie takiego nie ma...
Kod: | Do swojego 1:10 nie lej więcej jak 16% |
Ja mam taki sam silnik i leje 20% To mu nie zaszkodzi w żaden sposób, ale poza 20% nie ma co wychodzić bo to już za mała pojemność... W instrukcji także maksymalnie zalecane jest 20%
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil Radecki dnia Śro 18:22, 01 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 18:28, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Marcin Zaborowski napisał: | No i tak chce w sklepie internetowym rc wroblik pl
kupic karoserie CHEVROLET EL CAMINO SS BODY niestety mimo rozmowy na gg z kims ze sklepu jeszcze sie nie dowiedzialem czy bedzie pasowala a nie jest opisana w zaden sposob ani skali ani wymiarow chocby orientacyjnych. |
Te h**e wogole na żadną wiadomość nie odpisują, tylko czekają, żeby zadzwonić. Pisałem do nich o zębatki do e10 i k**wa nic, dopiero jak zadzwoniłem to się dowiedziałem, że ich nie ma i h**.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 18:29, 01 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin Zaborowski
Poziom 1
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 18:43, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Do jakiego modelu?
Masz strone producenta.
Na stronie producenta jest kontakt z firma.
Na stronie producenta jest lista importerow w europie.
Sklep modelarnia pl sprowadza modele Thunder Tiger do polski z Czech od Pelikana glownego importera w naszej czesci europy
(ja bym powiedzial srodkowej ale wszyscy mowia wschodniej )
Jak poszukujesz czesci to albo znajdziesz ja u nich na stronie (sklep modelarnia pl) albo napisz do nich symbol czesci i oni ja sprowadza.
Powiedz czy od mojego modelu nie pasuje wachacz to ci podesle
Mam 2 zaczete modele Thunder Tiger 1:10 TS-4(X)
Niestety jak chcialem zakupic do nich brakujace czesci okazalo sie ze
-mam polowe czesci 1 modelu
-mam polowe czesci 2 modelu (identycznego)
-modelarnia przygotowala mi wycene polowe, polowy potrzebnych mi czesci do jednego modelu na 860pln
- duze prawdopodobienstwo ze druga polowa polowy czesci wyniosla by drugie tyle
- zakupione juz czesci kosztowaly mnie 2x1300pln (pamietajmy ze zaczelem skladac 2 modele z tad symbol 2x)
- zakupienie dostepnych czesci w modelarni 2x860pln
- zakupienie niedostepnych w modelarni czesci (ale moga je dla mnie sprowadzic, podejzewam ze jeszcze 2x800pln
- Suma dednego modelu wyniosla by mnie 1300+860+800=
- gotowy model kosztuje 750pln
Dalem ciala ze skladaniem z czesci na calej linii i sie wpienilem i kupilem gotowca z drugiej reki za 450pln smiga jak rakieta tylko dla tego krew mnie nie zalala za tyle wywalonych w bloto pieniedzy. A teraz jeszcze MTA-4 daje mi mnustwo sadysfakcji szczegolnie ze okazalo sie ze
-szukalem z kim by tu posmigac w szczecinie
-dobre 3 miesiace nikogo nie znalazlem ze spalinka
-przypadkowo trafilem na jednego pana ktory wyslal mnie do innego pana i trfilem na forum modelarzy ze szczecina ktorzy nie tylko sa swietnymi ludzmi, maja zalozny klub to jeszcze maja wypasiony tor offroadowy w okolicy
Dobra nie rozpisuje sie wiecej bo i tak juz maksymalna glupota sie popisalem.
Mariusz:
"Te h**e wogole na żadną wiadomość nie odpisują,"
Nie dostalem odpowiedzi tylko o karoserii. 2 razy
Ale jak zapytalem o serwo ktore chce u nich kupic gosc odpowiedzial natychmiast, napisal ze nie ma i beda na 10-go lipca. pewnie zbyt szybko nie odpisuje jak nie ma informacji pod reka a po karoserie zeby ja sprawdzic pewnie musial by tylek ruszyc. Nie wiem ile rozmow na gg przeprowadza dziennie ale jak handlowalem na zlodziejskim alegro to mialem tyle pytan co chwilke ze faktycznie nie mialem sily a potem ochoty na odpisywanie, szczegolnie ze ludzie potrafia tak idiotyczne pytania wymyslac ze masakra, a jak przeczytasz takich 100 dziennie to juz tych nawet prostych i konkretnych pytan nie rozumiesz wiec troche go rozumiem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcin Zaborowski dnia Śro 18:49, 01 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 19:07, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
OK jedziemy po kolei
Co do temperatury silnika wskutek zużycia to wzrost z "piłowania", a nie sam z siebie. Źle zrozumiałem pierwszy post Ale tak czy siak tym samym stylem jazdy jeździłem i jeżdżę i czy miałem silnik po 3L czy po 10L i czy go piłowałem czy niekoniecznie to nigdy nie przekroczyłem w sumie 130*
"spaliny dygają i te 5h dziennie na jakichś spotach większych" - miałem na myśli to, że podczas róznych spotkań, pokazów czy zwykłych jazd na torze, czasem silniki w modelach pracują przez 5h ale nie bez przerwy
Elektryk na dobrze dobranym przełożeniu, wentylatorze, radiatorze, ustawieniu regulatora i silniku (chodzi o kV - ilość obrotów na minutę z jednego volta dostarczonego napięcia) nie grzeje się aż tak mocno Po 40 min. ze 3-5 minut przerwy i dalej ogień. Chociaż masz rację, jak zagotujesz silnik to odkleją się magnesy i tyle
Co do nitro - no można, do bigblocków (silników powyżej .21) nawet w USA 33% leją Ilość nitro wbrew mitowi nie wpływa na większe zużycie silnika. Ma większą moc i jest jakiś skutek uboczny, ale nie pamiętam więc nie będę wprowadzał w błąd. Na RcAuto był temat o tym, można znaleźć Chodzi o to, żeby silnik nie wkręcił się w wyższy zakres obrotów, niż jest do tego przystosowany.
30% i więcej leje się już do wysokoobrotowych motorków, żeby miały jeszcze większe obroty - na zawodach. Do rekreacji śmiało lej 25%, ale jak nie jesteś przekonany możesz zostać na 20% - koledzy z teamu śmigają na takim na zawodach w klasie MT (Monster Truck) z sukcesami
Patent z siatką w przedniej szybie fajny Na pewno nic nie zaszkodzi, a chłodzenie dobre. Do sklepu polecam dzwonić - gg jest tylko dodatkiem i jak ktoś w sklepie ma czas, odpowiada. Zazwyczaj jest sporo klientów i cały personel jest potrzebny i niekoniecznie im w głowie siedzenie na gadu. Co do opisów to rzeczywiście, muszę wspomnieć o tym, bo niektóre leżą niestety. Też trudno jest przewidzieć, czy dana buda podpasuje do danego modelu. MTA-4 nie mamy w ofercie, a karoseria jest chyba dedykowana do Savage.
Oj filmiki i instrukcje nie zawsze słuszne są Kolega docierał silnik wg instrukcji i urwał korbę (to co łączy tłok z wałem). Oddał na reklamację, dostał nowy silnik, docierał znów wg. instrukcji i znów poleciało to samo. Kupił nową, dokończył metodą Heat Cycle i jest ok. Tak więc dziury w budzie są potrzebne do:
- chłodzenia silnika
- do regulacji bez zdejmowania jej
- do tankowania bez zdejmowania
- do odpalania bez zdejmowania (jak masz szarpankę)
- do pomiaru temperatury
Duży radiator i tak nic Ci nie da, jak nie będzie bezpośrednio w silnik waliło powietrze. Wentylator na kole zamachowym może cośtam daje, ale niewiele i bardziej na przednie łożysko, a cała akcja (spalanie) dzieje się wyżej i dalej
O regulacji skrzyni nic nie wiem, bo nie miałem
Kamil, pomyliłem imiona, sorki Chodzi o to, że zrobienie 30 minut na baku to niezły wyczyn - jaki masz bak? To z temperaturą to jak trzymasz ją nisko w silniku (utrzymujesz niską temp ~~90-100*) to silnik pali mniej, ale nie wykorzystuje całego potencjału Dlatego każdy bak podczas docierania trwa wieczność...
Teraz nasz delikwent, Mariusz... nie będę mówił, że sam jesteś "h**em", bo po 1 nie lubię pisać z błędami ort., a po drugie spróbuję nie zniżać się do Twojego poziomu. Powiem tylko tyle - sklep funkcjonuje, cieszy się dużym zainteresowaniem, czasami jest kolejka, nie da się wejść do środka. Każdy chce co innego - naprawić, zapytać, zamówić itp. Dużo osób ogląda rzeczy na półkach, trzeba ludzi pilnować, żeby ktoś nie wyniósł czegoś. Dużo osób dzwoni, trzeba pakować zamówienia internetowe. Przyjeżdżają dostawy, trzeba rozpakować i wprowadzić do komputera. Ty sobie załóżmy coś tam napiszesz, akurat wszyscy są zajęci, lub niekoniecznie lubią jak akurat wtedy, kiedy trzeba się skupić mryga mu na ekranie powiadomienie z gg. Życie, jest telefon, trzeba dzwonić - najlepsze rozwiązanie, masz lepszy kontakt niż przez gg/maila. GG jest tylko takim dodatkiem informacyjnym, podstawą jest telefon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 19:10, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Nie mam całkiem inny model...Nie pasuje
Na stronie Thunder Tigera nie ma żadnych importerów szukałem info o moim modelu nawet tego nie mają tam...
czyli kupujesz części z Modelarni...wątpię że coś takiego będą mieli i że w ogóle gdziekolwiek takie coś jest...
Na razie stary trzyma więc zostawię tak jak jest...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin Zaborowski
Poziom 1
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 20:40, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Kamil:
Masz dokldanie to autko?
[link widoczny dla zalogowanych]
Do nich mozesz pisac po czesci.
[link widoczny dla zalogowanych]
a to oficjalny dystrybutor na europe wschodnia.
na 100% zalatwia ci potrzebna czesc.
Mam nawet manual do tego modelu, niestety nie mam spisu czesci (jeszcze)
A tak na marginesie zapytam jeszcze o jedno jak juz mam do czynienia z fachmanem.
Mimo ze MTA-4 nie macie w sklepie moze z innych modeli cos o tym wiesz.
W MTA-4 jest ogromna ilosc miejsca pod skorupa (karoseria ma fabryczne miejsca do regulacji gaznika i sprawdzania temperatury a silnik ma i szarpanke i rotostart) widzialem na roznych filmikach ze ludzie pakuja 2 baki do srodka.
Nie rozumiem zasady dzialania. Masz moze jakis schemat jak, z kad do kad ida rurki, gdzie wtedy umieszcza sie pompke (ta fabryczna do odpalania) i gdzie wtyka rurke z rury rezonansowej?. Nie moge znalesc i wyobrazic sobie tego. Bo przeciez za pompe paliwa w modelu robi rura rezonansowa a jak poprowadze 2 rurki robiace cisnienie i w jednym baku zkonczy sie paliwo to do gaznika pojda spaliny. Mam dylemat techniczny
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcin Zaborowski dnia Śro 21:06, 01 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 21:19, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Nie nie mam tego autka mam dokładnie takie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko że z apką pistoletową (ale to nie ma znaczenia) No i silnik mam PRO-12 BZX a nie BSX
Ale mam do nich pisać po Polsku? zrozumieją?!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil Radecki dnia Śro 22:32, 01 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin Zaborowski
Poziom 1
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 21:45, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Masz katalog czesci? Chetnie ci pomoge jak podasz symbol czesci ktora ci potrzebna. W ksiazkach i schematach modelu powinien byc symbol potrzebnej ci czesci.
Jak nie to napisz mi na email po polskiemu a ja ci go przetlumacze i wysle do pelikana. ze zdjeciem niezbednej ci czesci uszkodzonej i jej lokalizacji zeby latwiej im bylo zrozumiec co jest potrzebne.
Do modelarni mozesz pisac po polsku Mili ludzie i byli mi bardzo pomocni.
Ale bez numeru katalogowego potrzebnej ci czesci moze byc ciezko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:01, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Hmm do dwóch baków jak byś chciał to idzie tak:
z każdego baku rurka ta co idzie do gaźnika, dwie złączasz w jedną. I to samo z ciśnieniem, tylko jedną z wydechu rozgałęziasz na dwie.
Masz tu takie tajne ustrojstwo: [link widoczny dla zalogowanych] i tym to powinno dać radę Co do pompki... hmm możesz spróbować ją dać w rurkę przed gaźnikiem (tą co z dwóch zrobi się jedna za pomocą tego rozgałęźnika) albo po prostu ją wywalić i zasysać paliwo w inny sposób (np. zatykając wydech i szarpiąc szarpanką/kręcąc roto).
To tyle co przyszło mi do głowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin Zaborowski
Poziom 1
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 22:12, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Czyli projekt nie zaklada sytuacji takiej ze w jednym baku zkonczy sie plyn szybciej i spaliny pchajace paliwo pojda prosto do gaznika?
Myslalem ze jest jakis projekt jak to rozwiazac niedopuszczajac do takiej sytuacji. Spodziewalem sie jakiegos polaczenia 2 bakow i pchania paliwa w jedna rurke do gaznika. Ale dziekuje za info.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:20, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Nie wiem no, powinno schodzić równo z obu Trzeba poeksperymentować i poszukać, może ktoś za wielką wodą to robił?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 22:30, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Kamil, pomyliłem imiona, sorki Laughing Chodzi o to, że zrobienie 30 minut na baku to niezły wyczyn - jaki masz bak? To z temperaturą to jak trzymasz ją nisko w silniku (utrzymujesz niską temp ~~90-100*) to silnik pali mniej, ale nie wykorzystuje całego potencjału Smile Dlatego każdy bak podczas docierania trwa wieczność.. |
Malutki baczek podajże 75cc (?)
Jaką mam temp nie wiem nie używam termometru
Gdzieś zapodziałem moje papiery od modelu jak znajdę to ci napisze nr. tej części...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|