Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 11:55, 18 Cze 2009 Temat postu: Mój pierwszy e10 |
|
|
Witam! Jestem posiadaczem HPI E10 już od 2 miechów niedawno przerobiłem go z driftu na touring bo już mi się drifting znudził ale może jeszcze kiedyś się jeszcze na drift przerzucę.
Tutaj wrzuciłem mój pierwszy drift, niestety nagrywałem telefonem i jakość jest słaba ale to tylko jak ktoś chce zobaczyć.
http://www.youtube.com/watch?v=gO0GynbGbZs
Oto jego fotki:
W nowej budzie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A to standardowa buda
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W środku za wiele nic nie przerabiałem, ale planuje zamontować światła i neony w nowej budzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 14:58, 19 Cze 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 12:22, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Standardowa buda lepsza... A co do driftu to do sukcesu jeszcze dużo ci brakuje. Powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 13:43, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Kamil Radecki napisał: | A co do driftu to do sukcesu jeszcze dużo ci brakuje. Powodzenia. |
To był mój pierwszy raz... Teraz jeżdżę lepiej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adam Brzoza
Poziom 6
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zagnańsk (Kielce)
|
Wysłany: Czw 20:08, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
weź te linki pod url a nie pod kod
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafał P.
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Otmuchów
|
Wysłany: Czw 22:53, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
racja, standardowa karoseria o wiele lepiej się prezentuje
ale touring jakieś tam wymagania ma ;P
i linki popraw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin Zaborowski
Poziom 1
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 10:42, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Fajnie wyglada. Ja jednak jakos nie umiem sie przekonac do elektryka ktorym mozna sie bawic tylko kilka minut Niech mnie ktos naprostuje bo nie moge skleic tego tematu. Kilka minut zabawy i mnustwo patrzenia sie jak sie bateryjka laduje. Mysle ciagle i wpatruje sie w elektryki ktore kosztuja tyle co spaliniaki ale cos mnie ciagle powstrzymuje od kupna.
Jak wychodze gdzies posmigac to bawie sie srednio ze 3 godziny a jak czytam i slysze o 15 minutach jezdzenia elektrykiem i przekalkuluje ile musial bym kupic pakietow na moj sredni czas zabawy to mi Visa w rulonik sie skreca Czy ja cos zle mysle lub kalkuluje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Pią 11:18, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Hmm postaram się cię naprostować.
dlaczego elektryk jest lepszy:
1.prąd wychodzi taniej niż paliwo
2.elektryk jest tańszy w utrzymaniu
3.długość jazdy zależy od silnika i pakietu
4.paliwo do modeli spalinowych kosztuje np. 20zł 1l
5.dobry pakiet li-po kosztuje około 200zł można kupić 2 tańsze np tak jak ja po 120zł
6.na paliwie załóżmy 10L czyli to 200zł codziennie po 2 godz. jazdy czyli po roku trzeba kupować nową porcje paliwa
7.na pakiecie jak się go dobrze użytkuje można pojeździć nawet do 3 lat jak nie dłużej
8. na wyścigach skończy ci się paliwo i stop a w elektryku widać po spadku mocy kiedy siada pakiet.
9.spalina ma sprzęgło odśrodkowe i dlatego trzeba utrzymywać obroty a jak ci zejdzie to parę cennych sekund stracisz, silniki przez to są katowane bo robią się coraz cieplejsze
10.elektryk szybko sie wkręca na obroty i sie tak nie grzeje
Jeśli coś pominąłem albo pomyliłem to dopiszcie lub mnie poprawcie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał B. dnia Sob 8:24, 20 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 12:17, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jak jeździsz modelem 3h to jaki on musi być?
Ja po 40 minutach mam goracy silnik i mam elektryka a co dopiero spaliniak. Po za tym szybko go zjeździsz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adam Brzoza
Poziom 6
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zagnańsk (Kielce)
|
Wysłany: Pią 16:08, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Michał B. napisał: | Hmm postaram się cię naprostować.
dlaczego elektryk jest lepszy:
1.prąd wychodzi taniej niż paliwo
2.elektryk jest tańszy w utrzymaniu
3.długość jazdy zależy od silnika i pakietu
4.paliwo do modeli spalinowych kosztuje np. 20zł 1l
5.dobry pakiet li-po kosztuje około 200zł można kupić 2 tańsze np tak jak ja po 120zł
6.na paliwie załóżmy 10L czyli to 200zł codziennie po 2 godz. jazdy czyli po roku trzeba kupować nową porcje paliwa
7.na pakiecie jak się go dobrze użytkuje można pojeździć nawet do 3 lat jak nie dłużej
8. na wyścigach skończy ci się paliwo i stop a w elektryku widać po spadku mocy kiedy siada pakiet.
Jeśli coś pominąłem albo pomyliłem to dopiszcie lub mnie poprawcie
|
oj oj oj oj Michał
spalina masprzęgło odśrodkowe i dlatego trzeba utrzymywać obroty a jak ci zejdzie to pare cennych sekund stracisz, silniki przez to są katowane bo robią się coraz cieplejsze
elektryk szybko sie wkręca na obroty i sie tak nie grzeje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adam Brzoza dnia Pią 16:08, 19 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Pią 17:35, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
mam pytanie do którego punktu się odnosisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 19:50, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Po za tym elektrykiem też można jeździć 3h
Jeden pakiet ładujesz w szybkiej ładowarce (ok 30 min) a w tym czasie jeździsz na innym pakiecie i tak ciągle ale ja tak nie polecam
po za tym to jest jak narazie mój pierwszy model a na czymś się też trzeba nauczyć jeździć !
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 19:55, 19 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adam Brzoza
Poziom 6
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zagnańsk (Kielce)
|
Wysłany: Pią 20:31, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
bo twoje punkty nie spełniają wszystkiego po ... Michał... miałem dodać że nie napisałeś konkretów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 8:25, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Wiecie co... płakać mi sie chce na waszymi postami
Pozostawię to wszystko bez komentarza...
sprostuje tylko że dobra spalina może jeździć i 5h i będzie chodzić, zależy od modelu i $$$.
Paliwo z dobrym olejem który zapewni znakomite smarowanie no i oczywiście lepsze chłodzenie, po każdym baczku leciutko dać odpocząć i dalej...
Tylko że zawsze dobre paliwo jest droższe no i jak by nie było na lepsze chłodzenie też trzeba troszkę wydać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil Radecki dnia Wto 8:26, 30 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin Zaborowski
Poziom 1
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 0:23, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Model MTA-4 1:8 Thunder Tiger 1370pln wiec nie drogi
model TS-4 1:10 Thunder Tiger 700pln wiec nie drogi
Paliwo Model Techniks 16% (podobno nie najlepsze no i juz sie skonczylo wiec kupie inne)
Cos mi sie wydaje ze od kasy to nie zalezy.
Silnik przez 2 godzny ciaglej pracy 95-106 stopni pomiary co okolo 10 minut.
Jestem poczatkujacy.
Duzo czytam i duzo zadaje pytan, jestem bardzo wdzieczny za wszelkie odpowiedzi. Krytyke, podpowiedzi i w ogole wszelkie info na temat modelarstwa samochodowego.
Teraz jeszcze kupuje EB-4 S2 PRO Thunder Tiger (do innej firmy tez nie moge sie przekonac)
Jak zjezdze te 3 silniki albo przy naglym przyplywie gotowki kupie sobie elektryka i sprawdze na wlasnej skorze roznice.
Aktualnie elektrykow nie rozumiem.
Zeby posmigac 2H musze miec
8 pakietow po 200pln co daje mi 1600pln
a za to kupuje
72 litry paliwa gdzie 150ml = 15 minut jazdy
bez zabawy ladowarkami i uzaleznienia od pradu bez zabawy kabelkami.
jedyne co potrzeba to butelka do tankowania za 30pln
moze cos zle licze ale i tak fakt jest taki ze nie jestem elektronikiem czy elektrykiem, mam uraze do pradu pewnie przez prace. No i mechanika jakos bardziej mnie kreci Jak sie cos zpsuje to widze co naprawic No i mam wiecej srobek do krecenia niz jest w elektryku
Jak sie inwestuje w chlodzenie w spalinowym modelu?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcin Zaborowski dnia Śro 0:27, 01 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 8:51, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Mnie naszła chęć kupienia elektryka ale zrezygnowałem, mój Thunder Tiger radzi sobie znakomicie a w dodatku na jednym baczku jeżdżę 20 min przy piłowaniu go a 30 min przy takiej średniej jeździe. co mi więcej potrzeba bak 2,5l starcza mi na kupę czasu.
Co do twojego paliwa to... prawie każde paliwo ma etykietkę z napisem Model Technics to znaczy że paliwo jest do modelu. Musisz poszukać i znajdziesz firmę, prawdopodobnie masz BigBanga albo takie coś co niedawno wyszło.
BigBang jest tani i raczej dobry, ja używam i nie narzekam poza tym że nie zbyt chce jeździć na gorącym asfalcie przy temp 25-30*C i szczelnej karoserii (bez wlotów) z wiadomych przyczyn-przegrzewanie... ale myślę że tak by robił na każdym paliwie.
Thunder Tiger jest dobrą firmą robiącą spaliniaki od wielu wielu lat, w Polsce firma jest troszkę jeszcze mało znana ale na świecie wśród modelarzy RC jest czołową firmą. Lecz jest jedna wada tych modeli... Brak dostępności niektórych części szczególnie do silników PRO-12 / 15 BZX czyli do naszych modeli...
A i jeszcze jedno...Temp. silnika będzie już tylko rosnąć wraz z zużyciem silnika nie możesz liczyć na to ze będzie taka temp. zawsze, silnik jest w jeszcze dobrym stanie więc jakoś radzi sobie ale to z czasem sie zmieni. Podobnie będize ze spadkiem mocy i głownie z tym wiąże sie wyższa temp.
Jak chcesz lepsze chłodzenie kupujesz je lepsze to oczywiste. znaczy sie kupujesz większą głowice(?)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil Radecki dnia Śro 8:52, 01 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|