Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał Smolarek
Poziom 6
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Sob 21:54, 05 Sie 2006 Temat postu: Moje tb-01 z nadwoziem Ford Focus RS WRC 01' |
|
|
Dane techniczne
Skala 1:10
długość 418 mm
szerokość 185 mm
wysokość 145 mm
masa-nie została dokłądnie zmierzona około 1700-1800g
prześwit przy moim ustawieniu 13,5 mm
rozstaw osi 257 mm
rozstaw kół przód/tył 157 mm
koła pięcioszprychowe, tworzywo
szer./średn. opon 27/69 mm
nadwozie lexan
podwozie typ TB-01
rama tworzywo ABS
układ zawieszenia niezależne, regulowane
amortyzatory 4, olejowe - CVA Mini II
przełożenie 1:9.91, 1:5.96, 1:5.72
silnik elektryczny - typ 540-blaszak johnson, tamiya sport tuned
typ napędu 4WD (cztery koła), wałek napędowy
mechanizm różnicowy przód/tył stożkowy
regulator prędkości elektroniczny TEU-101BK
Aparatura Acoms Technisport V 40mhz fm 2k
akumulatory do aparatury sanyo 2500 NiMH
akumulatory do modelu(narazie) 2xProfitexx 3850(trafiły mi się dobre modele)
ładowarka do aku skark 10 v2.0
zasilacz do ładowarki zasilacz komputerowy 200w po odpowiedniej przeróbce
nadwozie Ford Focus RS WRC 01'
Zamierzam poddać podwozie kompleksowej przebudowie. Najpierw zmodyfikuje układ napędowy, a później będę je odelżał do 1500g.
Zdjęcia pochodzą z dzisiejszej jazdy. Ja jeździłem kolega cpykał. Z 309 wybrałem wdług mnie najlepsze i żadne nie było obrabiane.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał Smolarek dnia Śro 0:12, 03 Sty 2007, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wojtek Markiewicz
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 17:04, 06 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Masz naprawdę talent - pięknie wymalowana buda.
Piękne foty
Jak masz drukarkę to zrob rejestracje takie jak moje.
Nic dodać nic ująć tb-01 jest świetnym modelem.
Pozdrawiam właściciela
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał Smolarek
Poziom 6
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Pon 9:47, 07 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Właśnie wydrukowałem tablice, ale w rozmiarze 1.5x0.3cm i poprawiam
Co do malowania i oklejania budy to jest moja pierwsza, ale w 3 miejscach folia maskująca niespełniła w 100% swojego zadania. 2 z 3 udało się zakryć jedno żeby zobaczyć trzeba się przyjżeć. Kalkomania nie jest najlepiej zwymiarowana przez projektanta. Niektóre miejsca gdzie nie ma równej powierzchni do przyklejenia kalkomania jest trochę zrolowana np. zdjęcie nr lampa i reklama telefonica&movistar jest zrolowana w pewnym miejscu. Na modelu w momencie robienia zdjęc nie było lusterka, bo wysychało, a to plastikowe wypełnienie z kierowcą i pilotem jest właśnie w lakierni, jak skończe to zamiescze zdjęcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojtek Markiewicz
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 10:55, 07 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
A gdzie lusterka??!! :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał Smolarek
Poziom 6
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Pon 13:20, 07 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Lusterka w momencie robienia zdjęć wysychały, jak już pisałem jeden post wcześniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Jabłoński
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z pod Warszawy
|
Wysłany: Pon 12:54, 04 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Świetna robota pięknie pomalowana buda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał Smolarek
Poziom 6
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Pon 13:01, 04 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy malując nadwozie z lexanu w ogóle można coś źle zrobić, jeżeli piszecie, że pięknie wymalowana buda to znaczy, że tak. Dziękuje, że podoba się Wam efekt mojej pracy. Teraz przód wygląda zdecydowanie gorzej i tył mam pęknięty na długości 3cm. Czy wiecie czym takie coś dobrze skleić(oprucz super glue)-może poxipol, czy jak to się pisze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrian Barański
Poziom 4
Dołączył: 22 Lip 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warka
|
Wysłany: Pon 13:53, 04 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Siemka
Ja swoja bude kleiłem klejem z pistoloetu tylko jak kleisz t oklej lekko rozgrzanym poniewaz bardzo rozgrzany odkształca bude
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał Smolarek
Poziom 6
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Nie 7:45, 10 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Skleiłem tą dziurę na tyle. W tym miejscu dołożyłem inny kawałek lexanu i stopiłem lutownicą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
...
Poziom 6
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 9:23, 10 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
ale co do wagi to sie nie zgodze to troche za mało 1,7kg chyba żew sam plastik bez żadnej lektroniki silniku itd nawet popatrz na wymogi przepisów gdzie jest min 3kg nawet dla trf
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał Smolarek
Poziom 6
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Nie 12:09, 10 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Model waży na pewno mniej niż 2kg. Jakuba waży 1700 z groszami a jeździ na blaszaku. Waga mojego troszkę podskoczyła przez dodanie wentylatora i bandaża. Waga minimalna do wrc to 1500g dla 4wd. Nie zrozumiałem o co chodzi z tymi 3kg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
...
Poziom 6
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 12:39, 10 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
przeprasza mój błąd pomyliłem pzrepisy fdaktycznie min 1,5kg sory jescze raz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał Smolarek
Poziom 6
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Wto 20:43, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Konwersja rally:
Przerobki w ukladzie napedowym:
1)weglowy walek
2)przod/tyl wałki przegóbowe(wersja long)
3)saturn Przelozenie 19/61
4)piekny karolyfer(duzy radiator) na teu 101 xD
Pozostale:
4)przeswit 25mm(wiecej sie nie da)
Dalsze efekty rally:
1)polamane slupki karoserii
2)polamane mocowanie amorkow(laminatowe w przygotowaniu)
3)powyrabiane gwinty
Zrobie zdjecia w bliskiej przyszlosci i zamieszcze.
EDIT
Wzmianka do efektów:
Ukręcił się wałek węglowy z powodu za dużego oporu działania przedniej części układu napędowego.
Zdjęcia:
1.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał Smolarek dnia Czw 11:47, 12 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|