Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał Jurczak
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Sob 11:47, 03 Sty 2009 Temat postu: Subaru Impreza WRC (Kolekcja gazety RadioCOntrol) |
|
|
Witam,
Jestem nowy, ale bardzo dobrze że znalazłem to forum.
mam ten model co w temacie.
Regulator kupiłem Hitec EZX-R pro, ponieważ analogowy mi nie odpowiadal zresztą pewnie wiecie jakie są z nimi problemy.
Do rzeczy:
ładowarka i bateria standard
Ni-Cd 1600mAh, ładowarka 8,4 V 300mAh.
W gazecie było napisane że trzeba ją ładować 12 h, tylko nie wiem czemu skoro z obliczeń wychodzi około 7,5 h.
Ostatnio jednak zauważyłem iż mimo to że ładuje baterie 12h naładowana jest ona tak jakby do połowy (oczywiście zawsze przed ładowaniem była rozładowywana do końca). Kupiłem nową bateria 3000mAh Ni-Mh i jest to samo ładowana jest do połowy, nawet po ładowaniu 24h.
Co jest nie tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kamil Radecki
Poziom 6
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 12:01, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Zmień nick na Imie i nazwisko anonimom niechętnie pomagamy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Danielak
Poziom 3
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klaudyn/Warszawa
|
Wysłany: Sob 12:09, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Kamil Radecki napisał: | Zmień nick na Imie i nazwisko anonimom niechętnie pomagamy! |
Nie to , że niechętnie ale taki jest regulamin
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Wiktor Danielak dnia Sob 12:09, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał Jurczak
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Sob 12:12, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
spoko właśnie się dziwiłem czemu wszyscy tak mają
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał Jurczak dnia Sob 12:18, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Lipiec
Poziom 6
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Sob 15:52, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
kup porzadna ładowarke to zobaczysz róznice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał Jurczak
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Sob 15:57, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
tak też właśnie myślałem, ale czy to nie dziwne ze dopiero od niedawna zaczęło się tak robić. No jeśli to prawda to miałem racje że coś z ładowarką nie tak. Wiecie co to za model, który posiadam? Ten z gazety. Chciałbym się dowiedzieć które serwo skrętu by do niego pasowało. A co do ładowarki to może poradzicie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał Jurczak dnia Sob 15:57, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 15:58, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, kup sobie lepszą ładowarkę - Turnigy Accucell 6 na przykład.
Ta ładowarka z Bycmo do niczego się nie nadaje, szkoda nowego pakietu Dobrą ładowarką pakiet naładujesz nawet w 2h, masz pełną kontrolę nad procesem ładowania itp.
Regielek masz już wystarczający, jak będziesz się przesiadał na co innego to będzie w sam raz
Swoją drogą, ja w Bycmo nadtopiłem regiel, zajechałem dyfer, potem całą przekładnię i zauważyłem, że to syf bo nie dało się tym prosto jechać
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wiktor Sułek dnia Sob 16:04, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał Jurczak
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Sob 16:02, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
No właśnie wiem regla za nic nie oddam poprzednio miałem EZX-R i nie wiem jakim cudem w tym modelu się spalił.
Wiecie może jeszcze gdzie można kupić części do tego mojego modelu.
interesują mnie aluminiowe zwrotnice, w ostateczności mogą być z tworzywa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał Jurczak dnia Sob 16:08, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 16:07, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Mam taką radę - popatrz, mamy kryzys, na rynku używek roi się od bardzo dobrych podwozi w bardzo dobrych cenach.
Poszukaj czegoś lepszego, najlepiej Asso TC4, TC3 (stare ale jare), TT-01 jak musisz , Losi XXX-S, Yokomo, HPI E-10, HB Cyclone S itp.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wiktor Sułek dnia Sob 16:08, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał Jurczak
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Śro 23:01, 04 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra kupiłem cg-340 ładowałem z akumulatora samochodowego przez 2 godziny prądem 1,5A pakiet 3000mAh (ładowarka sama odłączyła prąd co oznaczało koniec ładowania). Jest to samo nie jeździ tyle czasu ile powinien. Sprawdzałem voltomierzem napięcie na baterii po jeździe jest nadal cos kolo 7,2V napięcie przy wyjsciu z regla do silnika takie samo jak bezpośrednio z baterii. Nie rozumiem co jest nie tak ;/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał Jurczak dnia Śro 23:02, 04 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|