Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam Jurkiewicz
Poziom 1
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 20:53, 25 Cze 2008 Temat postu: Tamiya TA05 IFS... |
|
|
...Kupiłem ten model 4 dni temu na ebay.com i czkam..
1.czy mógłbym zastosowac do niego baterie 8,4V gdyż mógłby sie przechylac na jedna strone.
2.czy zrobilem dobry zakup jak na 440 zł z przesyłką za KIT oczywiscie.
3.jeszcze odnośnie pasków czy nie zrywają sie tu prosił bym o odpowiedz właścicieli TA05.
4.ewentułalnie w jakiej klasie w zawodach mógłbym nim startowac.
5.czy w polsce sa jakies czesci tuningowe.
no i chyba to wszystko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Adam Brzoza
Poziom 6
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zagnańsk (Kielce)
|
Wysłany: Śro 21:00, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
2.według mnie to tak opłacało sie
3. raczej niee są chyba mocne
4.chyba 540 i w kadetach
5.popatrz na allegro ebay ata(tu jest drogooo)
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adam Jurkiewicz
Poziom 1
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:06, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
i jeszcze jedno IFS ma przednie amory za przednia osią i są pochylone
czy to cos daje
EDIT:
jeszcze pytanko mam w posiadaniu serwo Tower Pro MG 945 15 kg skrentu czy bedzie sie nadawało?? i czy ie bedzie za wolne??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adam Jurkiewicz dnia Śro 21:33, 25 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patryk Rybarczyk
Administrator
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWuła
|
Wysłany: Śro 21:54, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Adam, jak masz mówic "chyba" to wiesz...
1. Podaj link do Akusa
2.TAK
3.Jeżeli wszystko jesto ok to się nie rwą.
4.W tej chwili 540,Spec,Modi. Ale tylko w 540 ten model jako tako daje radę.
5.Są praktycznie wszystkie
Amorki są tak, ponieważ do tego modelu jest karoseria którajest na tyle nisko, że by nie weszła do naormalnej wersji.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adam Jurkiewicz
Poziom 1
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:10, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Patryk Rybarczyk napisał: |
Amorki są tak, ponieważ do tego modelu jest karoseria którajest na tyle nisko, że by nie weszła do naormalnej wersji. |
no z tym sie nie zgadzam takie same karoserie sa na zwykłym TA05 a tam amorki sa normalnie
akumulator: jest to team orion 2700 8,4V
ale za odp dzieki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol Ratuszny
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: Wto 14:40, 01 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
wersję IFS stworzono tylko dlatego żeby można było użyć jeszcze niższych karoserii, te serwo nadaje się do monsterów, do on-roada ma za duże luzy, już ci mówie że model będzie świrował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patryk Rybarczyk
Administrator
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWuła
|
Wysłany: Wto 20:41, 01 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Amorki sa do niektórych karoserii...
Poprosu kupiłeś karoserię która pasuje do normal. wersji.
Taki układ amorków nic nie zmienia w jeździe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał Smolarek
Poziom 6
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Pią 11:45, 31 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Tego typu zawieszenie pozwala na dokladniejsze wybieranie nierownosci dla zawieszenia o malym skoku niz typowe zawieszenie o takim samym skoku. Zastosowanie: (Porsche Carrera GT, niektore auta wyscigowe)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|