Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kuba Dybich
Poziom 1
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Susz
|
Wysłany: Wto 21:51, 02 Lut 2010 Temat postu: Jak zwiekszyć przeswit w TT-01 do rally? |
|
|
Witam!
Wie ktoś moze jakim sposobem podniesc podwozie tt-01 nie duzo ale jednak...? Jezdze po: szuter, sypki piasek, snieg, brudny asfalt, asfalt itd. i niby moje subaru daje rade ale czasami sie zawiesza i to mnie martwi bo chcialbym maxymalnie wyciagnac osiagi z mojego modelu do tego bede wymienial silnik ale o tym napisalem w dotyczacym tego temacie ;P.
Jeżeli macie jakies sposoby nie koniecznie profesjonalne to prosze o pomoc...
Z gory dzieki i pozzdrawiam modelarzy!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:01, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Chłopaki podpiłowywali kiedyś płytę, żeby wahacze schodziły niżej. Do tego dłuższe amorki, lub pokombinować z seryjnymi (ustawić na max w pion, wywiercić w tym celu nowe otwory mocujące w wahaczach albo wieżach).
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Dybich
Poziom 1
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Susz
|
Wysłany: Wto 22:23, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Własnie tak myslalem z tym podpilowaniem bo to jednak blokuje wachacze.
A co myslisz o tym zeby dac dystanse(przedluzke amora) i do tego wlasnie podpilowac dolna plyte??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:31, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Dystanse również będą ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Dybich
Poziom 1
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Susz
|
Wysłany: Wto 22:33, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
A jeszcze wroce do tych zebatek poki pan nie odpisal to Moglby pan podac mi link z tymi zebatkami bo czuje ze bede mial problem
Z gory dziekuje!!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kuba Dybich dnia Wto 22:54, 02 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:48, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Poszukaj z GPM'a coś, jakościowo może nie są najwyższych lotów, ale wyjdą całkiem przystępnie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Chociaż w sumie troche nie dają sobie rady w offroadzie, do rally powinny być ok Co do długości to zmierz teraz jakie masz (od mocowania do mocowania) i wybierz coś troszke dłuższego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Dybich
Poziom 1
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Susz
|
Wysłany: Wto 23:15, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
dybcio-subaru napisał: | A jeszcze wroce do tych zebatek poki pan nie odpisal to Moglby pan podac mi link z tymi zebatkami bo czuje ze bede mial problem
Z gory dziekuje!!! |
Jeszcze raz zapytam ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:33, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Jakie masz teraz?
Polecam 19/61 albo 20 atak i 61 odbiór.
Jak nie masz to poszukaj na [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Dybich
Poziom 1
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Susz
|
Wysłany: Wto 23:46, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Dobra dzieki za pomoc bede powoli zamawial pozzdrawiam!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|