Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jakub Sobolewski
Poziom 2
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz (Wielkopolskie)
|
Wysłany: Wto 20:59, 23 Mar 2010 Temat postu: Project drifting |
|
|
Witam,
napiszcie co trzeba zamontować/kupić aby najlepiej się driftowało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jakub Kożuch
Poziom 2
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 21:21, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Blokade tylnego dyferencjału :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jakub Kożuch dnia Wto 21:23, 23 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Wto 21:24, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
D-box niektórzy mówią że pomaga ale dla mnie jest to bez sensu.
Sztywne amortyzatory
Silnik o wysokim momencie obrotowym.
Dobry pakiet
Odpowiednio wyważone podwozie
Opony do driftu
zablokowany chociaż tylni dyfer
Dużo chęci i cierpliwości do nauki
I to chyba tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Jabłoński
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z pod Warszawy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jakub Sobolewski
Poziom 2
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz (Wielkopolskie)
|
Wysłany: Śro 16:05, 24 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Co to D-box?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jakub Sobolewski
Poziom 2
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz (Wielkopolskie)
|
Wysłany: Czw 19:40, 25 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Łłłłłłłeee tam ten D-box. Z tych posyów wywnioskowałem że aby fajnie się jeździło trzeba mieć wszystko dobre. Jaki wpływ na drift ma pakiet?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Czw 21:15, 25 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
To zależy od silnika, Im większy ma silnik obrotowy to różnicy między driftem a normalną jazdą niema. A jeżeli ma mały moment obrotowy to podczas driftu będzie dłużej wytrzymywał. Im większa pojemność rzeczywista pakietu tym większy prąd może oddać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jakub Sobolewski
Poziom 2
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz (Wielkopolskie)
|
Wysłany: Pią 15:44, 26 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
I przy okazji zapytam jak zrobić aby szybko (driftując) zmienić kierunek driftu?
Bo jak ja driftuje to zanim auto zmieni kierunek to przejedzie 0,5m.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Dybich
Poziom 1
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Susz
|
Wysłany: Sob 0:10, 27 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
To jest dosyc proste nie mam auta przystosowanego do driftingu ale mam nieco zdarte oponki orginalne tamiyi i do tego jezdzilem w domu po pokoju a podloge mam wylozona deskami pokrytymi lakierem ale dobra przejdzmy do rzeczy. Robie to tak jadac bokiem gdy chce zmienic "strone" driftingu to puszczam lekko gaz skrecam kolami na maxa w ta strone w ktora chce jechac i w tym samym czasie dodaje na maxa gaz i gdy juz mi se samochod obraca troszeczke plynnie go odejmuje spokojnie kontrujac kolami trzeba zrobic to dosyc plynnie znaczy te wszystkie czynnosci. A najlepiej jakbys sobie ustawil dwa slupki albo cos innego dosyc blisko siebie jakies 2m i porobil ósemki tak sie nauczylem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Sob 16:32, 27 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz zmienić szybko kierunek to w jak realu tylko zamiast ręcznym to hamulec do oporu podczas obrotu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Dybich
Poziom 1
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Susz
|
Wysłany: Sob 18:19, 27 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
do oporu to sie zgodze ale to doslownie na ulamek sekundy jeszcze dzisiaj tak sobie pocwiczylem zeby sprawdzic czy dobrze wczesniej napisalem i wszystko sie zgadza ale masz racje jak w realu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|