Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał Wozniak
Poziom 6
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 10:56, 23 Wrz 2008 Temat postu: Rajd |
|
|
Witam wszystkich ponownie mam pytanie w jakim modelu lepiej zwiększyć prześwit w TT 01 czy TL 01 chciałbym trochę porajdować po leśnych drogach który model się lepiej do tego nadaje biorąc pod uwagę zabrudzenia (jakieś małe błoto woda itp.)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Patryk Rybarczyk
Administrator
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWuła
|
Wysłany: Wto 18:03, 23 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Raczej TLka, ale i tak nie polecam tego modelu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał Wozniak
Poziom 6
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 23:31, 23 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
to jaki model na szarże po lesie i asfalcie (TB-01)jest dobre?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikolaj Winiarczyk
Poziom 4
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa, ursynów
|
Wysłany: Czw 19:44, 25 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
prawde mówiąc każdy.
siedze w tetkach już długi czas i bardzo fajnie można zwiększyć jej przeswit o jakiś cm. [nie wiele, ale na tetkę to dużo]
sam jeżdżę na rajdy RLM właśnie modelem TT-01 i uważam, ze to dobre podwozie do rajdów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał Wozniak
Poziom 6
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 0:00, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
A w jaki sposób zwiększyłeś prześwit aluminiowe amorki z regulacją wycinałeś pod wahaczami plastik?podpowiedz coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikolaj Winiarczyk
Poziom 4
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa, ursynów
|
Wysłany: Śro 13:12, 01 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
jesli chcesz podnieśc zawieszenie w TT-01, musisz załatwić sobie drążki regulowane [mam tkaie, mogę odsprzedać] bo jak podniesiesz TT ze standardowymi drążkami, to koła będą zwrócone do srodka. [dodatkowy opór i nadmierne złużycie opon]
by podnieśc zawieszenie, musisz wyciąć plastik pod amortyzatorami [ta płyta, na ktorej jest zderzak z pianki], a dodatkowo wyciąć troche plastiku z kielichów dyferencjału
[link widoczny dla zalogowanych]
innaczej bedą ocierac o most.
potem załóz tylko zawieszenie 72mm albo mogę ci załatwić czesci do podnoszenia standardowego zawieszenia 65mm.
za pomoca tych cześci mozesz zyskać przęsawit o 1cm wyższy, a w tt max prześwit to 2,2cm. wyżej się nie da, chbya ze się uprzesz i zamontujesz koła od terenówki
Takie zawieszenie jest tanie w porownaniu z amorkami olejowymi bo kosztuje niespełna 20zł, ale ma jedną wadę. przy za szybkiej jeździe na asfalcie i gwałtownym skręcie od razu dachujesz. mimo to, zawsze na asfalt możesz zdjąc ten zestaw i wtedy możesz jeździć na 65mm.
ja jeżdżę na takim zestawie i mój brat tez i nie narzekamy. ;P
pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Dybich
Poziom 1
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Susz
|
Wysłany: Sob 22:03, 08 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
molgbys wstawic fotke twojego podwozia bo ja tez podnioslem i mam amorki 60mm i przeswit mam 2,2cm nic nie kombinowalem z wywiercaniem czy cos poprotu zalozylem. Krotko mowiac az mi sie nie chce wierzyc ze tam sa potrzebne amorki 72mm... no ale chetnie zobacze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jakub Sobolewski
Poziom 2
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz (Wielkopolskie)
|
Wysłany: Śro 14:25, 12 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli chcesz kombinować z prześwitem w TT-01 to polecam przeczytać to:
[link widoczny dla zalogowanych]
(sam się na tym wzorowałem i wszystko wyszło )
Polecam kupić amorki 60mm alu, koniecznie olejowe(mam GPM'y), drążki kierownicze regulowane(jak sie je reguluje? ), łożyska to obowiązek i widać różnice po założeniu wałka alu(lepsze hamowanie i przyspieszenie)
Dokleje sie do tematu żeby nie pisać nowego:
Jak skleić słupek karoserii?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jakub Sobolewski dnia Śro 14:27, 12 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|