Wojtek Markiewicz
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:14, 09 Sie 2006 Temat postu: Zębatki - i wszystko jasne |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zebatka zebatka odbierajaca
atak 61z 58z 55z
19z 8.35 ( A ) XXXXXXX XXXXXXX
20z 7.93 ( B ) XXXXXXX XXXXXXX
21z 7.55 ( C ) XXXXXXX XXXXXXX
22z 7.21 ( D ) 6.85 ( A ) XXXXXXX
23z XXXXXXX 6.56 ( B ) XXXXXXX
24z XXXXXXX 6.28 ( C ) XXXXXXX
25z XXXXXXX 6.03 ( D ) 5.72 ( A )
26z XXXXXXX XXXXXXX 5.50 ( B )
27z XXXXXXX XXXXXXX 5.30 ( C )
28z XXXXXXX XXXXXXX 5.11 ( D )
jak to dziala ??
np. przelozenie 8.35 oznacza to ze silnik musi dokonac 8.35 obrotow na jeden obrot kol.
zebatka atak = zebatka mocowana na silniku
zebatka odbierajaca jest mocowana na wale
zalecane przelozenia dla modeli DTM
uzwojenie silnika przelozenie
27 zwoi ROAR 6.43
19 zwoi 6.38
18 zwoi 6.57
17 zwoi 6.71
16 zwoi 6.92
15 zwoi 7.2
14 zwoi 7.5
13 zwoi 7.83
12 zwoi 8.18
11 zwoi 8.57
10 zwoi 9.0
9 zwoi 9.47
Jezeli natomiast przy silniku np. 13 zwoi zastosujemy przelozenie 5.39 spowoduje to nadmierne obciazenie dla silnika, regulatora i akumulatora, co automatycznie moze spowodowac ich zniszczenie. ( to tak jak bysmy ruszali prawdziwym samochodem z 4 biegu )
tym wysze przelozenie tym lepsze przyspieszenie, tym nisze tym wieksza predkosc ( oczywiscie tylko wtedy kiedy przelozenie jest w granicy rozsadku )
żródło: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|