Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radek Chłopecki
Poziom 1
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:18, 03 Wrz 2009 Temat postu: Regulator piszczy |
|
|
Regulator piszczy po dodaniu gazu - obojetnie czy malo czy duzo . Samochod sie porusza , ale mimo to piszczy i zaswieca sa na nim dodatkowo dioda. co jest grane ? Regulator ustawilem tak jak powinnobyc , zachowywal sie podczas ustawiania prawidlowo. Dalej to samo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Radek Chłopecki dnia Czw 23:37, 03 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Pią 6:18, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
jaki masz regulator i aparaturę.
Nie piszczy regulator tylko silnik.
Próbuj trymerami gaz pociągać jeśli będzie piszczał kiedy gaz będzie na maxa to znaczy że tak ma być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radek Chłopecki
Poziom 1
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:03, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
regulator to : lm406fb
ok , silnik piszczy , a dioda sie pali - czyli mowisz ze to jest ok ? Ale to piszczy nawet jesli dotkne delikatnie gazu , na tyle ze jeszcze silnik sie nie rusza. Trymerami probowalem na wszelkie sposoby krecic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Pią 12:36, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
jeżeli brałeś go używanego to możesz jeszcze silnik sprawdzi, bo w bonzerze jest tak że regiel się świeci silnik piszczy gdyż po prostu są tam duże koła a silnik na niskim prądzie nie ma siły obracać nimi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radek Chłopecki
Poziom 1
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:41, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Michał B. napisał: | jeżeli brałeś go używanego to możesz jeszcze silnik sprawdzi, bo w bonzerze jest tak że regiel się świeci silnik piszczy gdyż po prostu są tam duże koła a silnik na niskim prądzie nie ma siły obracać nimi. |
Zgadza się , podładowałem baterię i jak idzie na pełnym ciągu to przestaje piszczeć. Czy jak piszczy to coś złego się wtedy dzieje z silnikiem , moge go wtedy spalić jak rozumiem
To nie koła są za duże tylko przełożenie za szybkie Do tego auta imho powinno być wolniejsze , to przecież offroader - praca zawieszenia jest na tyle fajna , że można się nieźle bawić pokonywując przeszkody terenowe Ale jest do tego za szybki i silnik an niskich obrotach nie ma siły aby auto poprowadzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Pią 14:20, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Silnik ma piszczeć do osiągnięcia full. Nie spalisz silnika, prędzej regulator. to piszczenie to wysyłane przez regulator impulsy, im szybciej komutator w silniku się obraca tym mniej impulsów potrzebuje do regulacji prędkości a na full już wo gule nie ma impulsu.
A co do przełożenia to podwozie typu tl-01 tl-01B HBX Bonzer. Ma tę wadę że nie można dobrać odpowiedniego przełożenia ja bonzerem jeżdżę na silniku Grauper 600
zębatce atakującej 19 i czarnych odbierających. To największe przełożenie jakie może być w podwoziu tl itp. Gdzieś kiedyś słyszałem o przelotce dzięki której jest więcej przełożeń ale szukałem i nie znalazłem. Jak bo kto znalazł możecie podać link.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał Wozniak
Poziom 6
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 15:48, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
W bonzeże to normalna sprawa piszczenie!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radek Chłopecki
Poziom 1
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:35, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Michał B. napisał: | Silnik ma piszczeć do osiągnięcia full. Nie spalisz silnika, prędzej regulator. to piszczenie to wysyłane przez regulator impulsy, im szybciej komutator w silniku się obraca tym mniej impulsów potrzebuje do regulacji prędkości a na full już wo gule nie ma impulsu.
A co do przełożenia to podwozie typu tl-01 tl-01B HBX Bonzer. Ma tę wadę że nie można dobrać odpowiedniego przełożenia ja bonzerem jeżdżę na silniku Grauper 600
zębatce atakującej 19 i czarnych odbierających. To największe przełożenie jakie może być w podwoziu tl itp. Gdzieś kiedyś słyszałem o przelotce dzięki której jest więcej przełożeń ale szukałem i nie znalazłem. Jak bo kto znalazł możecie podać link. |
19 to z tego co widze najszybsze przelozenie , a jakie bylo fabryczne ?? No a w dyfrach nie ma mozlwiosci zmiany przelozen ? Widze ze u wszystkich jest tendencja do zmiany przelozen na szybsze , wiec raczej marne moje szanse aby bonzera zwolnic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Pią 19:27, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
są szanse pogadam jeszcze z jednym kolesiem on do bonzera jakoś wcisnął zębatkę 14.
[link widoczny dla zalogowanych] tu masz link kombinuj.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał B. dnia Pią 19:38, 04 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|