Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kuba Jabłoński
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z pod Warszawy
|
Wysłany: Śro 21:01, 21 Cze 2006 Temat postu: Zawieszenie |
|
|
To następny wątek ustawień który musicie mieć opanowany.
Po pierwsze prześwit
Po drugie kąt pochylenia kół
Po trzecie twardość amortyzatorów
Zawieszenie ustawiamy w zależności od specyfikacji toru:
Rallycrossowy (piaczh żwir szuter)(to co tygrysy lubią najbardziej)- prześwit jak najwiekszy aby nasz model nie zawiesił sie na kamykach amortyzatory miękkie kąt pochylenia kół do osi modelu tzn. osie symetri kół skierowane do środka modelu aby koła nie zacinały i nie doprowadzały do dachowań podczas jazdy "bokami"
ASFALT- prześwit mały dla poprawienia areodynamiki zawieszenie twarde (przód twardsze tył troszke miększe) kąty pochylenia kół do osi modelu tzn. osie symetri kół skierowane do środka modelu aby koła nie zacinały i nie doprowadzały do dachowań przy ewentualnej stracie przyczepności podczas pokonywania zakretu
Tory Dywanowe podobnie jak na Asfalcie
POZDRAWIAM i życze miłej jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bartek Stefan
Poziom 1
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sędziszów
|
Wysłany: Pon 12:36, 14 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
MONDRY ARTUKUŁ TYLKO JEDNE PYTANIE CO TO JEST piaczh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|