Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 9:52, 24 Maj 2008 Temat postu: Kyosho Lazer ZX-5 |
|
|
Jako, że aukcja z Mambą nie idzie, i raczej nie pójdzie postanowiłem rozkompletować zestaw.
Podwozie posiada aluminiowy wał napedowy, 2 dyferencjały kulkowe, regulowane amoryzatory olejowe, sprzęgło poślizgowe, aluminiowe mocowanie silnika.
Części wymieniane:
-cały tylny dyfer jest "świeży", ponieważ każdy element wymieniłem na nowy ok. 2 miesięcy temu
-centralny wał i kielich wałka został wymieniony na nowy
-jeden tylny kardan wymieniony na nowy (źle wyladowalem i stary pękł)
-załozona praktycznie nowa, jeżdzona moze 2 pakiety zebatka odbierajaca
-tylne sprężyny amortyzatorów wymienione na twardsze, zielone
Jedyna isotna "usterka" modelu jest nadkruszona przednia obudowa dyferencjału, nie przeszkadza to absolutnie, model jest w naprawdę dobrym stanie.
Do modelu dodaję:
- 3 wahacze przednie (z czego jeden sklejony mocnym klejem epoksydowym)
- 2 wahacze tylne
- 9 mocowań wahaczy:
- 2 sztuki typu A30
- 2 sztuki typu A25
- 2 sztuki typu BF
- 1 sztukę typu BR
- 1 sztukę typu A15
- 1 sztukę typu D (klejona)
- stara zebatkę odbierejaca (troche pracy z pilniczkiem i będzie się nadawać)
- 11 podkładek dystansowych uzywanych do mocowania mocowań wahaczy
- 1 mocowanie wieży amortyzatorów
- 1 tylna zwrotnicę
- 2 przednie zwrotnice
- 2 obejmy przednich zwrotnic
- 2 górne obudowy dyferencjalow (tył)
- 2 dolne obudowy dyferencjalow (tył)
- 2 mocowania popychaczy
- 1 zebatke główna dyferencjału
- 1 zebatke główna dyferencjału przygotowana pod montaż one-waya
- 2 zebatki atakujace dyferencjału (1 lekko używana, 1 nowa)
- używane kielichy dyferencjałów
- nowe kielichy dyferencjałów potrzebne do zamontowania one-waya
- różne części, które nie wiem jak się nazywaja, ale służa do montażu one-waya
- 2 kulki dyferencjału
- 2 kulki łożyska oporowego dyferencjału
- zębatka atakujaca 25z
- zębatka atakujaca 19z
- pół opakowania smaru do dyferencjałów kulkowych
- 3/4 opakowania smaru do zębatek plastikowych
- oryginalne, tylne, srebrne sprężyny amortyzatorów
- 8 leciutko używanych łożysk, które znajduja się w piastach kół (tak na wszelki wypadek, jakby obecnie zamontowane zawiodły).
- oryginalny kluczyk do kół i innych pierdółek
- instrukcja (lekko zniszczone okładki)
- pudło
- 4 koła na felgach szprychowych, szerokie (tylne)
- 2 koła na felgach pełnych, waskie (przednie)
niestety opony już będa nadawać się do wymiany, ale można pojeździć.
Buda jak to buda. Ma powycinane nawiewy chłodzace silnik, regulator i akumulatory. Nic z tych rzeczy, że rozpada się w rękach. Dolne burty wzmocnione Power Tapem ponieważ popękały w miejsach mocowania budy. Spoiler swoje przeżył, ale trzyma się kupy.
Model może wymagać lekkiej korekty zbieżnośći kół itp.
Ogólny stan modelu oceniam na 4+ (gdyby nie obudowa dyfra i troche pocięte "body" byłoby 5)
PRZEPRASZAM ZA BRAK PL ZNAKÓW, ALE OGłOSZENIE PISAłEM NA RUSKIM KOMPIE
Niedługo Allegro
[link widoczny dla zalogowanych]
Cena jaka mnie interesuje: 400zł.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wiktor Sułek dnia Sob 9:58, 24 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|