Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Czw 8:31, 29 Paź 2009 Temat postu: Problem z eco |
|
|
Witam mam parę pytań co do ślizu eco.
1.Jaki ślinik dobrać jeżeli śruba ma długość 26mm żeby trochę extremalnie popływać.
2.Jaki olej lub coś innego trzeba wlać do wału żeby było mniejsze tarcie i w jakiej ilości.
No i to tyle .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
chrom
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:54, 30 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
witam
śruba ma długość? może chodzi Ci o średnice?
jakie to eco?
jeśli latacz..to wsadz tam małą bezszczotke..np feigao
a wałek zalewaj zwykłym olejem silnikowym...przed każdym pływankiem...po pływanku oczywiście koniecznie wyjmij wałek z dławicy i wszystko wyczyść..
najważniejsze - jakie to eco?(daj foto)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Sob 0:45, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Dokładnie chodziło mi o średnicę. Jest to eco shark. ok ale ile tego oleju wlewać z tego co się doczytałem to musi być na pełnych obrotach wlewany.
[link widoczny dla zalogowanych] tu masz jedno foto mogę dać więcej jeśli chcesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chrom
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:33, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
no super
jest tam już wbudowany wałek?
jeśli nie to moge dać Ci kontakt z kolesiem co robi bardzo dobre wałki...
nie rozumiem o co chodzi z tym wlewaniem na pełnych obrotach..
w dławicy wałka jest od góry taka rurka...z węzykiem np gumowym...i w ten wężyk wciskasz olej strzykawką..
jeśli nie masz rurki to sobie dolutuj
silnik feigao 270 albo coś w tym stylu....
chłodzenie wodne koniecznie...
a jak chcesz sobie tylko popływać to wkładaj tam jakąś 450graupnera i po sprawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Nie 8:45, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Tak wałek jest już wbudowany.
W dławicy nie było rurki to dorobiłem silikonowy wężyk jakiś 3cm a z tym wlewaniem na pełnych obrotach to się gdzieś doczytałem nie pamiętam gdzie żę olej do wału należy wlewać kiedy silnik ma pełne obroty i pojęcia nie mam czy to prawda i jak nalewać prawidłowo ten olej i w jakich ilościach. To nie jest mini Eco tylko normalne ostatnio pływałem na zestawie Silnik: SILNIK Dragon Brushless 9.5T 4700kV i regulator: Evil Power Brushless Reverse ale przełożyłem go do samochodu teraz mam LPR 11T 41tys. obrotów i jakieś 210 wat. i nie wiem jak ten silnik będzie się sprawdzał.
[link widoczny dla zalogowanych] tu są fotki trochę jakość denna bo robiłem kamerką internetową. To na czarno obrysowane na jednym zdjęciu to jest ten wężyk silikonowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chrom
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:21, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
no i czad...oleju wlewaj dosłownie troche..1cm sześcienny - przed pływankiem...olej i tak wymiesza sie z wodą i powstanie taka breja...która trzeba usunąć..bo szlag trafi łożyska...
kolejna sprawa...wymień sprzęgło na sztywne..ten kardan przy takich obrotach może wejść w takie wibracje że cos sie rozwali..(łożyska w silniku czy wałku...)
poszukaj na allegro wfalk'a...zrobi Ci każde sprzęgło jakie chcesz...
co do silników które podałeś..to nie wiem..nie znam ich...ale wiedz że im szybszy silnik tym mniejsza śrubka...im wolniejszy(silniejszy) tym większa..motorek musi wkrecać sie na obroty...a z dużą śrubą bedzie miał problem..bedzie sie grzał i wchłaniał dużo prądu...
podepnij ten silnik 11T i na wode..zobacz po minucie pływania jaką ma temperature..no i poszukaj sobie jeszcze innych rozmiarów smigiełek
to chyba tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Nie 14:37, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
A śruba 26mm to jaka jest w porównaniu do innych rozmiarów mała , średnia czy duża.
I co mam czyścić i w jaki sposób żeby było wszystko ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chrom
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:09, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
czyścić musisz zawsze wszystko
po pływanku rozkręcasz sprzęgło..wysuwasz wałek z dławicy...i czyścisz dławice...przecierasz wałek...wydmuchujesz wszystko..jak sie da to przecierasz...potem kropelka oleju i składasz wszystko..
potem przed pływankiem zalewasz wałek olejem...tak nie za dużo..nie za mało..tak a w sam raz
a śmigiełka dobierasz tak.....
najpierw zakładasz najmniejszą...i patrzysz jak pływa...potem coraz większa..i większą....
zależy nam oczywiście na szybkości, zwrotności i jak najszybszemu wchodzeniu w ślizg..
i tak...ładujesz pakiet....zakładasz małą śrubke...i idziesz pływać.....
starasz sie oczywiście pływać po jakieś określonej powatrzalnej trasie (np w kółko o śrenicy 40metrów)
i póki pakiet nie zacznie padać..liczysz ile wychodzi Ci kółek...
potem większa śrubka - i liczysz kółka...itd...
w pewnym momencie sam dobierzesz śmigiełko
zawodnicy to prowadza nawet zeszyty..gdznie mają zapisane..ile pakiet oddaje na jakieś śrubie pływali..data..czas..ilość okrążeń...
widziałem typa na zawodach...co po biegu podłączył model pod laptopa i miał pełen wykres ile prądu w którym momencie mu model pobierał....i jaką srube musi zastosować..
ja w mono mam pudełeczko śrubek od 29mm do 40mm co 1,5mmniektóre podwójne bo jeszcze modyfikowane podcinane itp
i 5 pakietów 8,4V..idąc nad wode testuje prawie wszystkie srubki znajdując najlepsze rozwiązanie..
(do tego jeszcze dochodzi kwestia tego czy jest fala..czy jest lustro..czy wiatr.. )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Pon 17:49, 02 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
I mam jeszcze jedno pytanie chyba już ostatnie: jak zabezpieczyć moje eco na zimę co zrobić aby nic się nie działo z nim.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chrom
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:11, 02 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
a masz zamiar jes zostawić na balkonie?
jak po pływanku - wyczyścić wałek, kropelka oleju i tyle...moze w dławice steru też warto zajżeć..i przesmarować
no i pakiet co jakies miesiąc naładować...
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał B.
Poziom 6
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z biłgoraja
|
Wysłany: Pon 19:28, 02 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Może nie na balkonie ale w garażu a tam też potrafi przymrozić. Dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|