Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:16, 03 Lip 2007 Temat postu: Tuning TT-01 |
|
|
Witajcie posiadam TT-ke, w opisanej w opisie budzie. Sprawa jest prosta - jak na razie z tego co wiem, mam zamontowany Alu wałek napędowy oraz model jest ołożyskowany. Nowe koła są już w drodze Chciałbym poradzic się was jako ekspertów jakie części warto wymieniać na alu i wogóle jak można stuningować model aby jeździł jak najszybciej. (Na razie nie planuję żadnej zmiany regla). Prosiłbym też o podpowiedź jaki najmocniejszy silnik mogę wstawić do mojego regla aby wszystko stykało W miarę przypływów gotówki będę starał się stopniowo tuningowac mój model
Czekam na propozycje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Michał Smolarek
Poziom 6
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Wto 17:11, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Z tego co slyszalem, to wiem, ze warto wymienic zwrotnice na aluminiowe, albo miec w zapasie plastikowe. Twoj regiel powinien chodzic na Saturnie 20T.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 17:29, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
A ile około wyciągnie moja TT-ka na Saturnie i o ile jest on mocniejszy od CE-4?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Jabłoński
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z pod Warszawy
|
Wysłany: Wto 17:34, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
zależy od przełożenia ale saturn jest dużo mocniejszy od Ce-4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:51, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
No ale tak około, załóżmy przełożenie "normalne" jeśli takie istnieje I czy napewno mój regiel zniesie ten silnik i nic mi nie padnie. A co powiecie na zestaw tuningowy dostępny na [link widoczny dla zalogowanych] ? Opłaca się to kupować?
A który silnik lepszy: Sport-Tuned czy ten Saturn?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Jabłoński
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z pod Warszawy
|
Wysłany: Wto 19:07, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Saturn a Sport Tuned jest gorszy i sie grzeje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 20:35, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ok czyli silnik już wybraliśmy teraz czas dobrać przełożenia jakie proponujecie zebatki, aby uzyskać kompromis miedzy przyspieszeniem i v max ? Jak coś znajdziecie to dajcie linka.
P.S
Bo na CMS czytam jakieś 22z 48p, 14z 48p, 54z NTC3 o co tutaj chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Lipiec
Poziom 6
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Wto 22:42, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Wiktor Sułek napisał: |
Bo na CMS czytam jakieś 22z 48p, 14z 48p, 54z NTC3 o co tutaj chodzi |
48p to moduł zebatki 22z to ilosc zebów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 8:08, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ok, wielkie dzięki za pomoc jak coś dokupię to dam znać Prosiłbym o nie zamykanie tematu
POZDRO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 10:19, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak zmienia sie przelozenia w TT-01 bo w instrukcji nie moge tego znalezc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Lipiec
Poziom 6
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 11:10, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Poprostu zmieniasz zebatke atakujaca na silniku i tyle a odbioru praktycznie sie nie rusza moze czasem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 11:34, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:11, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie:
jak złączkę tego typu:
[link widoczny dla zalogowanych]
przerobić na goldy? Trzeba coś lutować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał Smolarek
Poziom 6
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Śro 16:45, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Jezeli chcesz zmniejszyc opor wywolany tymi wtykami, to zmien je na wtyki bananowe, no i oczywiscie gniazda w regulatorze tez. Banany moga byc zlote.
Jeszcze jedno. Przestrzegam!!! zebys nie odwalil czegos takiego jak ja. Jak bedziesz zmienial wtyki miedzy akumulatorem a regulatorem, to zrob tak zeby z regla na aku wychodzila wtyczka i gniazdo i z aku na regiel tak samo.
Chodzi o to zeby sie nie dalo podpiac ze zla polaryzacja. Ja, kiedys przed oesem, przerabiajac na szybkosci wtyczki przerobilem je zle, podpialem + do - i spalilem cala elektronike.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor Sułek
Poziom 6
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 18:44, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
W reglu mam goldy zenskie, w silniku beda inne (nie wiem jak sie nazywa to zlacze ale mysle ze sa to banany). Bede chcial zmienic na goldy w silniku, do regla sie nie dotykac.
W akku mam zlacze typu Tamiya i je tez bede chcial przerobić na goldy, gdyz w reglu mam zenskie. Moje pytanie brzmialo JAK to sie robi - czy trzeba coś lutować itp. czy po prostu wkladasz banana w golda i okrecasz izolacja. Bo jak jest to proste to zrobie to sam, a jak trzeba coś grzebać przy lutownicy to poproszę o pomoc Wojtka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|