Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał Ozga
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: Sob 9:08, 07 Mar 2009 Temat postu: Amortyzatory |
|
|
mam problem chciałem zmienić amorki w hbx na olejowe i mam 4 sztuki 2twarde i 2 średnie i gdzie jakie założyc twarde na przod czy na tyły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Kamil Radecki
Poziom 6

Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 12:03, 07 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
o ile wiem to wszędzie powinny być takie same...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Paweł Lipiec
Poziom 6

Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Sob 12:55, 07 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No to źle wiesz
zależy co chcesz osiągnąć w modelu , np. jeżeli zarzuca ci tyłem to powinieneś go dać miękki poprzez innej twardości sprężyny bądź inna gęstość oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Michał Ozga
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: Sob 13:00, 07 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
model raczej w teren myslałem o miekkich z tyłu ale niewiem czy to dobry pomysł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Paweł Lipiec
Poziom 6

Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Sob 13:07, 07 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Posłuchaj , daj napierw miekie na tył a potem mozesz zmienic , zobacz jak ci sie jezdzi jest multum opcji ustawienie zawieszenia i całej geometri (tylko nie zbyt w tym modelu hehe)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Michał Ozga
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: Sob 13:09, 07 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
aha dzieki za rade po prubuje z róznymi ustawieniami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|