Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kuba Lempart
Poziom 1
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biala
|
Wysłany: Pon 0:29, 22 Sty 2007 Temat postu: Najladniejsze BUDY DIO DRIFTU |
|
|
Ja osobiscie lubie old schoolowe budy, nieprzesadzona stylistyka, wszystko z umiarem,ale odwalone na max i dokladnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Michał Smolarek
Poziom 6
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Pon 8:01, 22 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ta przepiękna AE86 jest dobrym tego przykładem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Jabłoński
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z pod Warszawy
|
Wysłany: Pon 17:35, 22 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Chłopaki no troche mi was szkoda alee no wiecie najładniejszą budą do Driftu jest NISMO SILVIA S15 Coppermix (Admin ma zawsze racje i problem rozstrzygniety i można zamknąć temat)
A teraz bez żartów wg. mnie najfajniejsza buda to właśnie AE86, Silvia, 180SX, 240SX i to wszytskie które są fajne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Adamiuk
Poziom 6
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pon 17:49, 22 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
jeszcze RX-7
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał Smolarek
Poziom 6
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Pon 18:25, 22 Sty 2007 Temat postu: Re: Najladniejsze BUDY DIO DRIFTU |
|
|
Kuba Lempart napisał: | Ja osobiscie lubie old schoolowe budy, nieprzesadzona stylistyka, wszystko z umiarem,ale odwalone na max i dokladnie.
|
Co do s15 to jak sama nazwa wskazuje, to na pewno nie jest old schoolowa buda. Chodzi mi o rok budowy i to jak tuningowcy je odwalają. Weśmy na przykład przebudowe znanej firmy HKS. Zrobili szykowną, agresywną przebudowę, do czego według mnie zmusiła ich ostra linia tylnych i przednich świateł. Samochód rzuca się w oczy(np. trójramienne felgi), dlatego obok tego samochodu nie można przejść spokojnie. Wnisek jest prosty-tego nadwozia na pewno nie mozna potraktować z "umiarem".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Jabłoński
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z pod Warszawy
|
Wysłany: Pon 18:25, 22 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Nio niezła ale jeszcze ujdzie RX-8 ale to po tych które wczesniej wymieniłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Jabłoński
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z pod Warszawy
|
Wysłany: Pon 18:28, 22 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ejj S15-nastki wcale niesa takie nowe tylko jak powiedziałeś tuningowcy je odwalaja a poza tym czy ktoś napisał że tylko pisać o oldschoolowych budach Kuba tylko napisał że jemu się takie podobają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Lempart
Poziom 1
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biala
|
Wysłany: Wto 0:50, 30 Sty 2007 Temat postu: Re: Najladniejsze BUDY DIO DRIFTU |
|
|
"Co do s15 to jak sama nazwa wskazuje, to na pewno nie jest old schoolowa buda. ".
Toyota TURENO 1986 rok produkcji to nie old school to co dla ciebie to oldschool ford T czy syrena moze.
[link widoczny dla zalogowanych]
to tak dla przypomnienia dla nieoczytanych w motoryzacji i drifcie
A to pelen tuning, takich jeszcze nie widzialem!!!!!!!!
________________________________________________________
[link widoczny dla zalogowanych]
------------------------------------------------------------------------------
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kuba Lempart dnia Wto 1:55, 30 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafał Kuszka
Poziom 1
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:51, 28 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
jeszcze do driftu jest dobry Nissan 350Z
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Freestyle
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko- Biała
|
Wysłany: Pią 16:45, 02 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
No mas zracje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Lempart
Poziom 1
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biala
|
Wysłany: Pon 11:01, 05 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Rafał Kuszka napisał: | jeszcze do driftu jest dobry Nissan 350Z |
Chyba raczej nie, nisan 350Z to fajne auto ale do driftu sie nie nadaje, jak juz nissan to SILVIA lub NSX ale 350Z, nie widziałem jeszcze w drifcie zawodowym 350Z, to by sie rozpadło w czasie 1 okrażenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Jabłoński
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z pod Warszawy
|
Wysłany: Pon 17:10, 05 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
ale temat jest o budach a nie o prawdziwych samochodach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz Pogorzelski
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Pon 18:51, 05 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Kuba Lempart napisał: | Rafał Kuszka napisał: | jeszcze do driftu jest dobry Nissan 350Z |
Chyba raczej nie, nisan 350Z to fajne auto ale do driftu sie nie nadaje, jak juz nissan to SILVIA lub NSX ale 350Z, nie widziałem jeszcze w drifcie zawodowym 350Z, to by sie rozpadło w czasie 1 okrażenia |
350z jest autem uzywanym w drficie profesjonalnym. NSX to Honda i to na dodatek z przednim napedem do driftu wiec sie nie nadaje, jest to model torowy. A 350z juz nie raz widzialem na pokazach driftow za granica.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Lipiec
Poziom 6
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pon 21:42, 05 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
aa Honda NSX i naped na przód wiekszej bzdury nie słyszałem , NSX ma naped na tył .Masz poczytaj sobie po zatym przednio napedówke by rozniosła moc silnika przednio napedówki nie przekraczaja koło 200KM [link widoczny dla zalogowanych]
Nom fakt hondom NSX nie da sie driftowac urzywaja ja najlepsi japonscy driftezy ale jak mówisz ze sie nie nieda driftyowac to trudno pewnie ci japonce nie maja racji i jeszcze smią krecic takie filmiki propagandowe ze NSX da się driftowac normalny skandal http://www.youtube.com/watch?v=I4VYh2uvQsY
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paweł Lipiec dnia Pon 22:06, 05 Mar 2007, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrian Mrówka - AJAN
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa/białołeka
|
Wysłany: Pon 21:45, 05 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Mateusz Pogorzelski napisał: |
NSX to Honda i to na dodatek z przednim napedem do driftu wiec sie nie nadaje, jest to model torowy. |
Nie no.....mamy dowcip miesiaca Honda NSX jest autem przednionapedowym.......BUAHAHAHAHAHAHAHA !! xD LOL
W końcu dojdziemy może do tego, że fiat 126p ma przedni napęd i automatyczną skrzynie biegów typu Tiptronic? <lol>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|